Jedinstvenu metodologiju za internu komunikaciju, razvijenu u skladu sa novijim otkrićima u oblasti neuromarketinga, uvela je na srpsko tržište agencija DNA Communications, nastala spajanjem agencija Touchpoint Consulting – dr Nikolaosa Dimitriadisa i Gistro Advertising – Dejana Ranđića.
Reč je o tzv. „think feel do“ modelu koji zastupa teoriju istraživanja kognitivnog, emotivnog i biheviorijalnog dela mozga, te specifičnog uticaja kroz komunikaciju na svaki od njih. Ovaj model komunikacija predstavlja model budućnosti, koji će dominirati narednih deset, dvadeset godina, smatraju u agenciji DNA Communications.
Za uspeh svakog partnerstva, presudan je motiv sa kojim u to partnestvo ulazi, ali iznad svega presudno je poverenje i postojanje zajedničke vizije. U slučaju agencije DNA ta vizija se odnosi na stvaranje novog pristupa ka klijentima, koji se bazira na pronalaženju konkretnih rešenja, a ne na ustaljenom i često viđenom konceptu “radi kako klijent kaže”. Sebe vide kao kreatore ugla iz kojeg će kompanije sebe posmatrati kao brend, kao i ugla iz kojeg će je percipirati potrošači, piše B92.
Izvor: B92