Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2020: Janko Pavlović, Havas Adriatic

Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Janko Pavlović, Creative Director u agenciji Havas Adriatic, izdvojio kao najbolje.

Burger King – Moldy Whopper
Godinama unazad Burger King pokazuje lucidnost poštujući glavno pravilo starog dobrog advertajzinga – komunikacija služi tome da efektno prenese željenu poruku. I ove gdine su dali domaći zadatak koji jasno pokazuje koliko je važno da i agencija i klijent imaju jasan cilj i dovoljno hrabrosti. Kampanja je izazvala polemike jer je žrtvovan „sveti apetajzing“ momenat, burger buđa na naše oči – a to je upravo ono što je ovu kampanju učinilo efektnom u prenošenju jasne poruke: nema veštačkih konzervansa.

#ABreakForHaveABreak, KITKAT 85th Anniversary
KITKAT slavi 85 godina. Feel old yet? Kampanja koja deluje kao da bi mogao da je smisli bračni par milenijala dok kupuju u supermarketu – i upravo mi je zato odlična. Ništa epohalno, ali treba se toga setiti. KITKAT je odlučio da svojim kupcima da priliku da sami podmlade svoju percepciju njihovog antologijskog slogana “Have a Break. Have a KITKAT”. Ljudi su dobili priliku da umesto drugog dela slogana – “Have a KITKAT.” kažu šta god im se učini adekvatno i tako kreiraju privremeni KITKAT pozicioni slogan. Ukratko, dali su svom pozicionom sloganu pauzu. Repozicionirali su se u sopstvenu poziciju i tako redundansu pretvorili u relevantnost.

TESCO: No naughty list
Dok se neki trude da Novu Godinu iskoriste za patetiku (što je u redu ako je patetika dobra), Tesco se odlučio za demokratizaciju praznika i optimizam – niko nije bio nevaljao, svi zaslužuju srećne praznike! “No naughty list” je brilijantna ideja koja je omogućila da Tesco dobije diferencijaciju u periodu godine kada svi liče jedni na druge, kao i da stvori savremeniji praznični duh.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zemenili reč LOGO?
Make ADVERTISING bigger. Mislim da u poslednje vreme svi zaboravljamo koliko je advertajzing velika stvar. To je lep posao, mi ga radimo zato što ga volimo i niko ga ne radi bolje od nas – advertajzera. Ne moramo da čekamo da nam “društvo, ekonomija, tržište” dozvole da budemo veliki, mi to već jesmo samo smo zaboravili da jesmo.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!