today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2019: Nebojša Krivokuća, Communis DDB

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Nebojša Krivokuća, kreativni direktor agencije Communis DDB, izdvojio kao najbolje u 2019. godini.

Godina koja je za nama možda nije donela onu jednu veliku „game-changing“ kampanju, ali smo neprekidno dobijali dokaze da se oglasna industrija promenila. Izdvajam pet kampanja koje su dolazile do briljantnog insighta, koje imaju „good cause“ u svom DNK, one koje mudro koriste tehnološke mogućnosti, i konačno dve izuzetno drske, odnosno hrabre i drugačije u pristupu.

Burn Racist Giga
Meni najdraža kampanja u 2019. godini, iako „mala“. Genijalan i bezobrazan način obračuna sa desničarskim trolovima na internetu.

A Day Without Whopper
Burger King iznenađuje iz godine u godinu. Unapred se radujem novom pomeranju granica u 2020.

Purina – Street Vet
Divan primer pametne upotrebe mogućnosti tehnologije, a za ciljnu grupu koja je izuzetno senzitivna.

Boranka
Gorući problem, izuzetna ideja, primer na kojem bi trebalo da se učimo od komšija.

Halo Top – sladoled za odrasle
Primer dobrog „klasičnog advertisinga“, i verovatno najduhovitiji serijal godine.

KAKO ADVERTISING MOŽE DA PROMENI SVET?
Kampanje poput gore predstavljene „Burn Racist Giga“ dokazuju da komunikacijska industrija i brendovi mogu da menjaju svet. Godinama je bilo jasno da velike kompanije i veliki brendovi stiču sve veće mogućnosti i budžete da menjaju društva u kojima posluju, i sada su tu moć u potpunosti osvestili i počeli da koriste. To, naravno, čine u skladu sa očekivanjima i potrebama onih koji su njihovi postojeći, ili budući korisnici, ne iz čistog altruizma. Nisam siguran da oglašavanje može da promeni i Srbiju, odnosno da je oglašavanje dovoljno. Mogli bismo u 2020. da, na primer, pokušamo jednom kampanjom koja bi nas podsetila na to šta je empatija, i koliko vredi.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!