Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Jurica Ćorluka, Head of Creative agencije Señor (Hrvatska), izdvojio kao najbolje u 2019. godini.

SANDY HOOK PROMISE – BACK TO SCHOOL ESSENTIALS
Fantastična ideja u još boljoj realizaciji. Tema koja polarizuje Ameriku prikazana je na način koji nikoga ne može ostaviti ravnodušnim. Pametno i šokantno (nadam se i efikasno).

OLD SPICE – SWEAT DEFENSE
Još jedna u nizu Old Spice kampanja koja pokazuje kako oglašavanje koje samo sebe ne shvata preozbiljno može biti jako zabavno. I inače znam padati na „glupe“ fore koje se dovođenjem do apsurda pretvaraju u ne tako glupe fore, ali ova me svojim nonsensom oduševila.

BURGER KING – A WHOPPER OF A SECRET
Trolanje kojim Burger King već godinama svog najvećeg konkurenta konstantno stavlja u defanzivni položaj vrlo je zanimljivo posmatrati i sa stručne i sa strane potrošača – uvek sa zanimanjem čekam McDonaldsov odgovor na Burger Kingove provokacije, ali do sada nažalost nisu uspeli ni jednom dobro vratiti foru.

COCA COLA
Kad ti je brend tako jak, a proizvod toliko poznat da ne trebaš zvučni medij da bi potrošača podsetio na njegove zvučne karakteristike onda je moguća i ovakva kampanja. Jednostavno i efektno, izaziva instantnu želju za konzumacijom proizvoda.

SDSS – KAKO JE BITI SRBIN U HRVATSKOJ?
Od kampanja iz regije bih izdvojio jednu političku. SDSS je u Hrvatskoj na evro-parlamentarnim izborima svojim billboardima s ćirilicom isprovocirao ultranacionalistički segment društva taman toliko da oni sami vrlo plastično pokažu kakav je stvaran položaj Srba u Hrvatskoj. Ovakvi išarani plakati su zasigurno bili veliki motivator Srbima da na izbore izađu (što nikako nije bila namera ovih „grafiti majstora“).

KAKO ADVERTISING MOŽE DA PROMENI SVET?
Bilo bi dobro da živimo u svetu u kojem nije na advertisingu da ga menja, već da su političke elite i velike korporacije same svesne i voljne činiti svet boljim mestom. Onda možda advertising promeni sam sebe pa se umesto ovog dominantnog trenda „good cause“ oglašavanja (koje je nekad upitne motivacije, često upitne efikasnosti, a jako često puko propovedanje zboru) fokusira na ono što mu najbolje ide – a to je pametna, zabavna i za brend/target relevantna komunikacija.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari