today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Tajne najvećih govornika u istoriji

Richard Greene već 30 godina proučava javno govorništvo i govornike, konsultant je političara i mnogih javnih ličnosti. Nakon analiziranja nekih od najvećih govornika svih vremena, u predavanju za „TED Talk“ dolazi do zaključka da svaka osoba na svetu može da bude dobar govornik. I to ne samo tako što će “održati govor” već zato što će govoriti iz srca.

Mnogi ljudi prestravljeni su kada treba javno da govore. Zbog toga otkazuju sastanke ili govore, odbacuju priliku da “uzdrmaju” svet jer su uplašeni. Kako Greene smatra, to je zato što mnogi ne znaju šta je javno govorništvo. Njegova definicija je da javno govorništvo nije ništa više od pričanja iz dubine srca o nečemu jedinstvenom oko čega ste strastveni.

Greene otkriva 7 tajni potkrepljujući ih primerima:

  1. Samo 7% ljudi obraća pažnju na reči.
  2. Na ton glasa obraća pažnju 38% ljudi. Varijacije u glasu, entuzijazam, ljubav, strast koje se mogu čuti u glasu…
  3. Dok na govor tela čak 55%. Da li gledate u oči ili negde iznad glava, i niste povezani sa osobama kojima govorite.
  4. Usmerena, jasna i uverljiva poruka koju šaljete. Koja je to jedna poruka koju želite da zapamte? Koji je to „naslov“?
  5. Kontinuum efektivne komunikacije: Nastup – Prezentacija – Konverzacija. Ako ste usmereni samo na govor, nećete biti vi – već govornik a publika želi da vidi vas u svemu tome. Najbolji način govorništva je komunikacija odnosno konverzacija SA publikom.
  6. Četiri jezika ljudske komunikacije:
  • Vizuelni (Sposobnost da prenesete energiju, Robin Wiliams)
  • Slušni (Sposobnost da bilo šta pretočite u priču, Ronald Regan)
  • Slušni digitalni (Sposobnost shvatanja analitičkih i statističkih informacija, Einstein i Bill Gates)
  • Kinestetički (Berry White, Morgan Freeman – glas).

I na kraju autentična strast – Koja je to ideja koju želite da delite, šta vas pokreće, motiviše…

Izvor: BizLife

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!