Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Svetsko tržište pod kontrolom 10 giganata

SVET – Šokantan podatak je da skoro sve što kupimo, od proizvoda za domaćinstvo do hrane za kućne ljubimce ili odeće, zapravo pod kontrolom svega 10 kompanija, giganata u čijem vlasništvu je većina svetskih brendova.
Ta pojava se naziva „iluzija izbora“ i govori o tome da potrošači zavise od najvećih igrača, a pravi potrošački izbor zapravo i ne postoji. Grafikon, koji je napravio Reddit, prikazuje lanac kojim su povezane korporacije ili preko vlasništva ili preko partnerstva ili na brojne druge načine. Verovatno su svi čuli za njihova imena, ali možda ne znate šta sve ovi giganti poseduju i koliki imaju uticaj.
Tako, primera radi, kompanija P&G, najveći oglašivač u SAD umrežen je sa velikim brojem različitih brendova koji proizvode pa, skoro sve, od medicinskih proizvoda do paste za zube. Tako, P&G navodno „služi“ 4,8 milijardi ljudi na svetu.
Kompanija Nestle, poznata po čokoladi, ali koja je najveća kompanija hrane u svetu, ima skoro 8.000 različitih brendova širom sveta. U ovu mrežu uključena je kompanija Loreal, koja sa druge strane opet ima udele u velikom broju kozmetičkih kompanija, zatim kompanija koja je poznata po hrani za bebe Gerber, zatim Diesel, Viskas… Proizvode Unilevera navodno koristi dve milijarde ljudi širom sveta, a podrazumeva mrežu proizvoda od sapuna do kikirikija.
Kako se spekuliše, u poslednjih nekoliko decenija, 90 odsto medija našlo se pod kontolom samo šest kompanija, pokazuje Frugal Dad infographic od prošle godine.

Izvor: BizLife

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!