SVET – Tokom proteklih osam godina, Fejsbuk je postao kanal za komunikaciju svetskih lidera. Veliki broj političara otkriva društvene mreže tokom izbornog perioda, što je bio slučaj i sa Barakom Obamom 2007. godine.
Od tada se mnogo šta promenilo i Fejsbuk je zapravo postao integralni deo svake političke kampanje i jedan od najboljih kanala za povezivanje sa glasačkim telom i građanima uopšte. Prema najsvežijim podacima iz Fejsbuka, danas ima 1,5 milijardi registrovanih korisnika, od kojih je jedna milijarda aktivna svakodnevno. Tokom 2015. godine, broj korisnika ove mreže je prerastao broj stanovnika najnaseljenije zemlje na planeti – Kine.
S obzirom na globalnu publiku, ne predstavlja iznenađenje činjenica da su vlade i lideri 87% zemalja članica Ujedinjenih nacija, prisutni na Fejsbuku. Burson-Marsteller je i ove godine analizirao komunikaciju svetskih lidera 169 vlada i njihovih 230 miliona pratilaca, a rezultate možete pogledati na sajtu http://www.burson-marsteller.com/
Izvor: Chapter 4 PR