Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Švedski lideri online modne industrije na Weekend Media Festivalu

REGION – Weekend Media Festival u Rovinju će i ove godine od 22. do 25. septembra okupiti brojna renomirana imena iz poslovnog sveta, među kojima će biti i Šveđani Jarno Vahnatapio i Magnus Emilson, pokretači NA-KD.com, najbrže rastućeg modnog online brenda.

NA-KD.com pokrenut je u novembru 2015., a sudeći po dosadašnjim rezultatima, već u prvoj godini poslovanja promeće premašiti 10 miliona evra. U ponudi NA-KD je 113 brendova sa gotovo 3000 odevnih proizvoda, a prodata roba je dosad isporučena u čak 115 država širom sveta.

Magnus EmilsonKako prenose švedski mediji, NA-KD.com nedavno je dobio novu investiciju od oko četiri miliona evra, a kako će se to odraziti na buduće poslovanje ove brzorastuće prinove u modnoj industriji saznaće učesnici Weekend Media Festivala.

Više informacija na http://2016.weekendmediafestival.com/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!