Svakog dana osluškujte šta se novo događaja!

Marketing mreža pokrenula je seriju novogodišnjih intervjua sa direktorima i liderima u agencijama u Srbiji. Tim povodom razgovali smo sa Aleksandrom Radujko, direktorkom agencije New Media Team.

Kako biste ocenili poslovnu 2017. godinu? Možemo li reći da je godina za nama bila uspešna godina za celu industriju?
Verujem da jeste, budžeti su bili u porastu u odnosu na prethodnu godinu i ono što je dobro jeste trend povećanja za sledeću godinu. Što se tiče naše agencije ovo je bila najbolja poslovna godina, ostvarili smo značajan rast i razvoj, osim PR-a imali smo sjajne event, digital i kreativne projekte i naše usluge izuzetno razvili u svim ovim oblastima. Radili smo timski i ponosni smo na rezultate.

Već dugo se govori o transformaciji industrije, ne samo u Srbiji nego i na regionalnom i globalnom nivou. Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018.? Ko, šta u kom smeru treba da se transformiše u narednoj godini kako bi 2018. bila uspešnija poslovna godina?
Svaki klijent zna šta traži od agencije, mi smo se trudili da neprestano unapređujemo uslugu u svim aspektima. Upravo zbog toga imamo izdvojene kreativne timove, digital, event, i naše komunikacijske kampanje su izraženo kreativne. Ako pričamo o transformaciji svaki dan je novi izazov u smislu šta možemo novo da ponudimo klijentima, koje su nove ideje, novi kanali komunikacije, o čemu danas ljudi pričaju, možemo li to povezati sa klijentima, prilagođavamo sve materijale mnogobrojnim ciljnim grupama i medijima i ovo je jedan proces koji je neprestan. Zato je savet – svakog dana osluškujte šta se novo događaja i pratite trendove. To je jedini pravi put.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Privući pažnju i ponuditi nova rešenja. Moja intimni izazov je zapravo jedan cilj da unapređujem svoj tim koji već nekoliko godina ne menjamo, samo širimo dovođenjem sjajnih, novih ljudi. U timu je snaga, u njihovoj podršci, idejama kojima se nadopunjuju, želji da rade i postižu nove rezultate. Ponosna sam kada posmatram procese rada, pa i rezultate – jer oni izgledaju toliko napredno u svakom smislu. Čak i kada se u radu nekada razmimoilazimo, usaglasili smo dogovor da se samo argumentima priča i brzo se pronađe najbolje rešenje. Puno poštovanja i ljubavi je neophodno da stvari savršeno funkcionišu.

Navedite nam jednu domaću kampanju koja je po Vašem mišljenju obeležila godinu za nama i zašto?
Jedan od najlepših događaja je bilo otvaranje Muzeja savremene umetnosti i ceo koncept komunikacije, otvaranje i događaji sedam dana, ceremonija koja je bila u Ušću da se vidi ceo Muzej…Potpuno sjajno. Odlična je kampanja Neželjena iz Crne Gore, utisak godine.

U kom pravcu će se, po Vašem mišljenju, kretati tržište komunikacija u 2018.? Koje trendove možemo da očekujemo?
Verujem da će trendovi iz 2017. biti nastavljeni, kao što verujem da će i veštine svih zaposlenih u ovoj industriji ostati na istom kursu. Integrisane kampanje, digital u fokusu, kreativna komunikacija, rad sa influenserima, VR i AR alati, male taktičke akcije i aktivacije o kojima se priča i koje se dele. Napravi priču – to je naš zadatak, ispričaj je na pravi način. Zato i veštine broj 1 ostaju pisanje, kreativnost i strateško razmišljanje. Moraš pratiti trenutak i u njemu reagovati – to je danas od izuzetne važnosti.

Šta biste poželeli kolegama iz struke za 2018. godinu (u samo jednoj reči)?
Pobede.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari