Stvaranje dodatne vrednosti

Diferencijacija nikako ne znači biti najjeftiniji. Strategija cene, kao jedan od temelja diferencijacije, ima direktan efekat na profitabilnost kompanije. Sledeće pitanje je – kako kreirati i implementirati vrednost za trgovce i krajne potrošače? Na 3. Marketing Summitu, koji se održava 19. maja u Beogradu, videćemo kako je moguće zadovoljiti obe ciljne grupe kupaca. Čućemo i jedan od boljih primera kako sa fokusom na stvaranje vrednosti za potrošače kreirati novi proizvod.
Ovaj tematski blok konferencije interesantan je za sve koji žele da stvore dodatnu vrednost za svoje kupce, diferenciraju se od drugih i ostvare veću dobit.

Svoja iskustav i primere dobre prakse da učesnicima će podeliti:

  • Thomas Haller (vodeći partner, Simon-Kucher & Partners): „Power pricing“ – kako sa cenovnom strategijom do dugoročnog opstanka na tržištu
  • Piotr Nagalski (marketing direktor za putničke pneumatike za centralnu Evropu, Goodyear Dunlop): Kako stvoriti dodatnu vrednost za trgovce, klijente i krajnje potrošače – praktična rešenja
  • Alan Šćuric (marketing direktor, SBU kafa, Atlantic Grupa): Studija slučaja – Kreiranje nove vrednosti u situaciji pada tržišta – primer Black&Easy.

Više informacija na sajtu Marketing Summit Belgrade.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari