Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Stvaramo li medijske i komunikacijske glupane?

Među poslednjim predavanjima drugog dana 6. Weekend Media Festivala na rasporedu se našlo i ono pomalo kontroverznog naziva: „Stvaramo li medijske i komunikacijske glupane?“. Na panelu i debati našli su se predstavnici obrazovnog sistema koji stvaraju nove generacije novinara, ali i predstavnici industrije kojoj uvek treba kvalifikovan kadar.
Panel osvetljava pitanje urođeno novinarskoj struci kao takvoj, da li je novinarstvo nauka ili zanat, tj. je li bolje imati u redakciji novinara bez formalnog obrazovanja, ali s puno iskustva ili obrnuto. Renato Ivanuš, glavni urednik dnevnog lista 24 sata, kaže kako studenti koji dolaze na praksu u medije imaju dobru teorijsku podlogu, dok im nedostaje znanje kako primeniti tu teoriju u dinamičnom okruženju kao što je novinarstvo.
Studentima često nedostaje određene znatiželje te snalažljivosti koja je esencijalna za uspešnog novinara, tvrdi Ivan Lovreček, glavni urednik i član Uprave RTL-a Hrvatska. Industrija na određen način nalazi izvor neusklađenosti u samom obrazovnom sistemu, međutim akademska zajednica argumentuje kako je snažna teorijska osnova ključ razvoja dobrih novinara.
Novitet donose privatne visoke poslovne škole, poput Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment, čiji dekan Damir Jugo kaže kako se u plan nastave te škole stavlja velik naglasak na praktične projekte, kako bi polaznici stekli što više iskustva i što bolje se prilagodili izazovima radnog okruženje.
Panelisti se, međutim, slažu kako uprkos nesavršenoj komunikaciji između dva sektora, obrazovnog i poslovnog, pojedinci koji se žele baviti medijskom delatnošću moraju posedovati želju za savladavanjem veština izvan užeg akademskog znanja i na taj način pokazati snalažljivost i domišljatost, veština na kojima se posao u medijima zasniva.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!