Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Studentska priča #6 by Jelena Veinović

Pre dve godine, danas jako trazeni posao Community Managera nije postojao. Pre četri godine je Barak Obama postao predsednik Amerike, a šuška se da je završni udarac republikancima zadao sam internet koji je predstavljao medijum komunikacije sa potencijalnim glasačima. Danas, četri godine kasnije se svi dive toj genijalnoj ideji upotrebe društvenih medija u kampanji. Tada, Barak Obama čini jednu sasvim logičnu stvar: šalje svoju poruku preko onog medijuma koji najčešće koriste pripadnici njegove ciljne grupe, mladi ljudi od 18 do 29 godina. Tako, osvaja pobedu a par meseci kasnije i Nobelovu nagradu. Život nam uvek pruža prilike, ali fora je da ih prepoznamo. Ukoliko želite da budete uspešni na bilo kom polju bitno je da stalno osluškujete i pratite dešavanja oko vas, da vodite igru tri koraka unapred. Godinu dana nakon pobede prvog crnog kandidata, na sasvim drugom kraju zemaljske kugle, nezadovoljan nivoem korupcije u svojoj zemlji, Muhamed Buziziji se samozapaljuje i sarkastično, postaje inicijalna kapisla za seriju demonstracija. Bez društvenih mreža, taj događaj bi bio potresna vest crne hronike. Ovako, imamo “Arapsko proleće”. Državni udar sa primesama građanske revolucije na krilima društvenih mreža koje su povezale ne samo mlade ljude da se pokrenu u težnji za svojom idealnom zemljom, već se ideja o promenama širi i dalje na ceo Bliski Istok. Eksplozija na Bliskom Istoku zvana “Arapsko proleće” je u temelju čist uticaj društvenih mreža. Od demonstracija to apsolutne građanske revolucije , samo u par koraka. Društveni mediji su ona jedna karika koja je je nedostajala toliko godina ranije kada bi se sprovodile demonstracije istog tipa. I kad smo već u domenu politike, setite se samo kako je bilo za vreme izbora kada odete na svoj nalog na Facebook-u.
Udaljimo se sad od događaja koji su obeležili jednu celu deceniju.Njih ima par komada, a naš život čine sitnice. Sitnice kao što su kupovina hrane za slavu, biranje destinacije za more, zimovanje, proslava rodjendana u dečijoj igraonici… Izgleda da većinu svakodnevnih obaveza rešavamo tako što ćemo prvo otići na internet kao bismo videli mogućnosti ili ponudu. Da ne pričamo da svakog dana imamo onim sat vremena koje provodimo na facebooku, twitteru ili pintrestu. Kako da se našminkam? Mogu da pogledam neki kanal na YouTubu. Posao se prvo traži na nekom od sajtova, a ukoliko se izdaje konkurs, bez razmišljanja se deli kao sadržaj na društvenim mrežama. A da li uopšte treba pisati o uticaju društvenih mreža na ljubavni zivot pojedinca? Bez istih oko 87% veza ne bi ni postojalo danas. Izgleda da je uticaj društvenih mreža uočljiv u u velikim društveno-političkim promenama ali u malim lepim stvarima svakodnevnice.
Problem današnjice je što ljudi jako vole da žive u vremenu koje je nije sadašnjost. Bežeći od života u sadašnjosti ne možemo ni da ispratimo trendove koji će nam doći. Pojava društvenih mreža je check point novog milenijuma. Pre dve godine se moglo smatrati kao trenda, ali danas je upotreba društvenih mreža satkana u svakom obliku poslovanja i stila života. Koja je onda značaj društvenih mreža danas? Kako uopšte izmeriti značaj nečega što nam ulazi u sve sfere zivota? Rekla bih da kao i svi mediji, i društveni mediji imaju svoje prednosti i mane, ali uticaj i značaj su neosporni, s tim da će svakog dana biti sve eminentniji i neophodniji.

Autorka: Jelena Veinović
Fakultet organizacionih nauka, Beograd

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!