today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Studentska priča #11 by Milica Đošić

Društveni mediji današnjice predstavljaju jedan od bitnih marketinških alata za rad. Sam dokaz tome su korišćenje društvenih mreža, Facebook-a, Twitter-a, blogova, u profesionalne i privatne svrhe. Društveni mediji okupljaju grupe ljudi koje imaju ista ili pak slična interesovanja i plasiraju međusobno inforomacije članovima i korisnicima mreža. Društveni mediji doprinose da se za određene teme predstave njena kulturna, socijalna, relegijska stanovišta i time objedine mišljenja ljudi iz različitih uglova.
S obzirmo da su ovi medji u ekpanziji, treba im posvetiti dosta pažnje i omogućiti da stručni ljudi postavljaju komentare i svoje tekstove jer usled velikog broja posećenosti društvenim mrežama, na osnovu post-ova oblikuje se i razvija svest ljudi i javnog mnjenja.
Prisustvo ovoj konferencija bi mi puno značila u daljem napredovanju, jer od uglednih predavača i zaposlenih u vodećim kompanijama, može da se sazna u kom pravcu se razvijaju društveni mediji današnjice i njihovo koršćenje u marketinške svrhe i sopstvenu promociju.

Autorka: Milica Đošić
Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!