Društveni mediji današnjice predstavljaju jedan od bitnih marketinških alata za rad. Sam dokaz tome su korišćenje društvenih mreža, Facebook-a, Twitter-a, blogova, u profesionalne i privatne svrhe. Društveni mediji okupljaju grupe ljudi koje imaju ista ili pak slična interesovanja i plasiraju međusobno inforomacije članovima i korisnicima mreža. Društveni mediji doprinose da se za određene teme predstave njena kulturna, socijalna, relegijska stanovišta i time objedine mišljenja ljudi iz različitih uglova.
S obzirmo da su ovi medji u ekpanziji, treba im posvetiti dosta pažnje i omogućiti da stručni ljudi postavljaju komentare i svoje tekstove jer usled velikog broja posećenosti društvenim mrežama, na osnovu post-ova oblikuje se i razvija svest ljudi i javnog mnjenja.
Prisustvo ovoj konferencija bi mi puno značila u daljem napredovanju, jer od uglednih predavača i zaposlenih u vodećim kompanijama, može da se sazna u kom pravcu se razvijaju društveni mediji današnjice i njihovo koršćenje u marketinške svrhe i sopstvenu promociju.
Autorka: Milica Đošić
Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad