Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Storytelling. Story doing. Story being.

misa (2)Svako od nas kao pojedinac ili organizacija, ima svoju priču, svesni mi toga ili ne. Priče su nam potrebne da bi razumeli, kako sebe, tako i svet oko sebe. Pričama oblikujemo svoj identitet, dajemo mu vrednost i granice, ali takođe uz pomoć priča predstavljamo sebe drugima i pokušavamo da uspostavimo željeni ugled.
Uspešne kompanije decenijama su koristile pripovedanje u svojoj komunikaciji sa svojim potrošačima, ali priroda komunikacije se u novom veku drastično promenila. Kompanije su po prvi put izgubile kontrolu nad komunikacijom, a samim tim i nad „svojom pričom“. Nekadašnji, jednosmerni kanal komunikacije od kompanije ka tržištu više nije aktuelan. Danas, svako ko ima pristup internetu može da preuzme ulogu pripovedača na globalnom nivou i ispriča svoju verziju „vaše priče“.
Pred kompanijama i brendovima je veliki izazov. Kompanije moraju ozbiljno da razmotre nova pravila igre. Više nije dovoljno ispričati svoju priču, mnogo važnije je koliko je ta priča utemeljena u onome šta rade i šta stvarno jesu.
Kako kompanije i brendovi mogu na najbolji način da otkriju, ispričaju i žive svoju priču koja će pozitivno uključiti i motivisati njihove zaposlene, potrošače, dobavljače, širu zajednicu i sve druge njima bitne javnosti, tema je prezentacije – Storytelling. Story doing. Story being. koju će, na konferenciji PRilika 2014, predstaviti Miša Lukić, predsednik Upravnog odbora Publicis Group Serbia.

Više informacija o konferenciji PRilika 2014 pronađite na sajtu www.pr.org.rs.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!