Svako od nas kao pojedinac ili organizacija, ima svoju priču, svesni mi toga ili ne. Priče su nam potrebne da bi razumeli, kako sebe, tako i svet oko sebe. Pričama oblikujemo svoj identitet, dajemo mu vrednost i granice, ali takođe uz pomoć priča predstavljamo sebe drugima i pokušavamo da uspostavimo željeni ugled.
Uspešne kompanije decenijama su koristile pripovedanje u svojoj komunikaciji sa svojim potrošačima, ali priroda komunikacije se u novom veku drastično promenila. Kompanije su po prvi put izgubile kontrolu nad komunikacijom, a samim tim i nad „svojom pričom“. Nekadašnji, jednosmerni kanal komunikacije od kompanije ka tržištu više nije aktuelan. Danas, svako ko ima pristup internetu može da preuzme ulogu pripovedača na globalnom nivou i ispriča svoju verziju „vaše priče“.
Pred kompanijama i brendovima je veliki izazov. Kompanije moraju ozbiljno da razmotre nova pravila igre. Više nije dovoljno ispričati svoju priču, mnogo važnije je koliko je ta priča utemeljena u onome šta rade i šta stvarno jesu.
Kako kompanije i brendovi mogu na najbolji način da otkriju, ispričaju i žive svoju priču koja će pozitivno uključiti i motivisati njihove zaposlene, potrošače, dobavljače, širu zajednicu i sve druge njima bitne javnosti, tema je prezentacije – Storytelling. Story doing. Story being. koju će, na konferenciji PRilika 2014, predstaviti Miša Lukić, predsednik Upravnog odbora Publicis Group Serbia.
Više informacija o konferenciji PRilika 2014 pronađite na sajtu www.pr.org.rs.