Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#StisniPetlju ili usudi se da budeš uspešan!

Često je prvi korak u nekom poslu ili ka prvom poslu najteži i neretko možemo čuti kako neko kaže „da mi je to samo neko rekao kada sam ja počinjao“. A kako se odvažiti i napraviti prvi korak i pokrenuti sopstveni biznis bila je tema tviter pitaonice pod nazivom „#Stisnipetlju #Pokreniposao – #SaznajKako“ koju je agencija Represent Communications organizovala u sklopu digitalne kampanje programa „Pokreni se za posao“.

Tviter pitaonica nova je forma događaja koja je u ovom slučaju imala za cilj da sve zainteresovane za pokretanje sopstvenog biznisa uputi u neophodne korake da pokrenu svoj biznis i da im, pružajući im potrebne informacije, taj proces olakša. Dobra informacija ključna je za svaki biznis, a posebno onaj koji sami pokrećete.

Panel na kome su učestvovala tri preduzetnika – Ana Uzon iz modne radionice Bela Vrana, Vladimir Kovač iz proizvodnje ulja Eco Vital i Aleksandra Bogdanović, osnivač internet portala http://www.decjisajt.rs/, vodio je poznati novinar i urednik Dnevnika 3 na RTS-u, Zoran Stanojević. Ceo panel najavljivan je na tviteru nedelju dana ranije gde je apelovano na sve koji se interesuju za temu preduzetništva da postave pitanja i da se uključe u diskusiju.

Pre samog panela, stigla su brojna pitanja o kojima se pričalo na panelu u konstruktivnoj atmosferi, jer ko će vam biti snažnija podrška od onih koji su uspešno savladali te prve i nesigurne korake. U diskusiju su se uključivali tviteraši koji su svojim pitanjima i komentarima dijalog dodatno učinili zanimljivijim i zajedničkim snagama pokušali da daju odgovore osobama sa preduzetničkim duhom. Cela ideja panela je da ne morate biti fizički prisutni da biste bili deo neke zajednice, odnosno promocija uverenja da vam za pokretanje biznisa treba dobra ideja i spremnost za akciju. Da je to moguće, potvrđuje svih 490 preduzetnika koji su deo Programa.

Preduzetnike modernog doba karakteriše između ostalog i potreba za razmenom iskustava, poslovnim povezivanjem i udruživanjem. U tu svrhu smo kreirali interaktivnu mapu koja prikazuje sve preduzetnike iz Srbije koji su deo programa „Pokreni se za posao“ i koja je svojevrsna poslovna mreža ovih preduzetnika, jer se u njoj nalaze podaci o svim malim biznisima koji su deo Programa.

Program „Pokreni se za posao“ započet je pre šest godina sa ciljem da podrži razvoj preduzetništva u Srbiji i da na konkretan način pomogne osobama sa preduzetničkim duhom da pokrenu ili unaprede svoj mali ili porodični biznis.
Pokrenut na teritoriji Niša, a kada je dao odlične rezultate, proširen je na nacionalni nivo. Do sada je ukupno 490 preduzetnika iz cele Srbije dobilo podršku za razvoj svoje poslovne ideje. Posebna snaga ovog Programa je ta što osim bespovratne pomoći, obezbeđuje i različite stručne i poslovne obuke neophodne za razvoj ili unapređenje poslovne ideje, a svake godine najmanje 100 malih porodičnih biznisa ima šansu da pokrene ili unapredi sopstveni posao. Održivost je najveća vrednost programa “Pokreni se za posao” i svi mali biznisi koji su dobili podršku uspešno posluju u svojim sredinama, a neki od njih su svoje poslovanje u međuvremenu proširili i na druge oblasti. Program u Srbiji sprovodi kompanija Philip Morris, a realizuje ga nevladina organizacija ENECA iz Niša. Jedna od najvećih prednosti Programa je ta što se njime pokreće dijalog i razmena ideja i informacija, pa osim pomoći, preduzetnici dobijaju i relevantne sagovornike na teme koje su važne za razvoj biznisa.

Agencija Represent Communications ideju je plasirala kroz kampanju #Stisnipetlju, koja je startovala u junu, a obogatili su je tviter pitaonicom kojom su obeležili Svetski dan preduzetnika, koji se obeležava 21. avgusta. Želeći da budu deo svetske preduzetničke zajednice, događaj su vezali za ovaj dan, svesni važnosti pokretanja preduzetničkog zamajca u Srbiji i ohrabrujući sve one koji o preduzetništvu razmišljaju da se odvaže na ovaj korak.

Autor teksta: Jelena Kovačević, Represent Communications

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!