Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Šta utiče na „uticajne“?

SVET – The Financial Times nalazi se na listi najuticajnijih medija među briselskim donosiocima odluka i onih koji utiču na formiranje javnog mnjenja. Međutim, novi POLITICO i BBC predstavljaju najčitanije izvore EU vesti među ovim interesnim grupama.

To su neki od rezultata medijskog istraživanja za 2016. godinu ComRes/Burson-Marsteller 2016 EU Media Poll pod nazivom „Šta utiče na „uticajne“?“ čiji rezultati pokazuju koji su to najvažniji i najpopularniji izvori vesti, komunikacijski kanali i društvene mreže među EU zvaničnicima, predstavnicima evropskog parlamenta i drugim zvaničnicima od uticaja u Briselu.

Više informacija možete pronaći na sajtu http://burson-marsteller.be/

Izvor: Chapter 4 PR

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!