Tražiš stan sa malom kirijom? Nema. Ili možda posao u struci? Nema.
Ovih dana pojavili su se intrigantni bilbordi i skrenuli pažnju javnosti neuobičajenim komunikacionim pristupom. I to na način koji je relevantan za svaku lokaciju na kojoj se rešenja nalaze, dotičući se i aktuelnih gradskih tema. Pa ćete tako u blizini pijaca saznati da tu ne možete da nađete kamen za kupus, u prometnoj gradskoj ulici da nema parking mesta, a u okolini velikoprodajnog lanca gde je skoro bila tuča oko aparata za vafle – da nema aparat za vafle itd.
U pitanju je novi brend onlajn shopa za mobilne telefone koji već samim nazivom nagoveštava svoju specifičnost – Fonly. Branding i kreativa agencije Leo Burnett pod sloganom „Telefoni i samo telefoni“ osvanuli su na OOH i digital kanalima. Kako bi istakli čime se Fonly bavi, istakli su sve čime se ne bavi.
U vremenu sve veće popularnosti onlajn šoping platformi koje nude doslovno sve na jednom mestu, izazov je bio privući pažnju brendom koji se bavi isključivo onlajn prodajom mobilnih telefona i dodatne opreme za njih.
Dakle, ukoliko tražite jedan svakidašnji i monoton mobile shop brend – nema.