Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Šta povezuje Weekend Media Festival i knjigu Čaj od šljiva?

Na devetom izdanju Weekend Media festivala, koji se održava od 22. do 25. septembra biće puno zanimljivih, novih tema i govornika koji će svakako svojom pojavom zaintrigirati pažnju brojnih posetilaca koji se očekuju u staroj fabrici duvana u Rovinju.

Među njima je i čovek koji govori o kulturološkom značenju Alan Forda na području bivše Jugoslavije. On je Lazar Džamić, ikona novinarskih i business krugova, ali i svestrani umetnik koga je teško opisati u nekoliko rečenica. Profesionalni novinar, urednik i direktor na radiju, kolumnista u dnevnim listovima, autor tekstova brojnih magazina, ugledni marketinški stručnjak, a pre svega neposredna i topla osoba od koje može puno da se nauči. Upravo svoja iskustva i ideje podeliće ove jeseni sa gostima Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi koji se organizuje pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

Lazar ima izuzetno bogato životno i profesionalno iskustvo, a njegov zanimljiv životni put vodio ga je preko Beograda do Londona gde danas stvara digitalne strategije za vodeće svetske kompanije poput Glenfiddicha, Waitrosea, GAP-a i brojnih drugih. Posljednjih nekoliko godina sarađivao je i sa vodećim svetskim i britanskim brandovima na projektima koji su obuhvaćali sve od istraživanja i informacijske arhitekture do izrade nagrađivanih kreativnih i eCRM strategija. Do nedavno vodio je tim za strategiju brenda u Googleovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu. Upravo sve to govori da će se za ovo predavanje tražiti mesto više jer radi se o vrlo svestranom profesionalcu.

Kao konsultant za marketing Lazar je napisao sedam knjiga različite tematike, a među njima posebno je zanimljiva knjiga kojom je objedinio kolekciju tekstova koje je iz Londona dve godine pisao za Novi magazin spojenih pod zajedničkim nazivom Čaj od šljiva. U spomenutoj knjizi prenosi stereotipe, različitosti i specifičnosti srpske i britanske kulture. Drugi Lazarova knjiga je o stripu Alan Fordu i kulturološkom značenju njegove popularnosti u bivšoj SFRJ.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!