Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Šta oglašivači misle o Twitter-u?

Sa Twitter-om oglašivači još uvek eksperimentišu, pokazalo je najnovije istraživanje portala Advertising Age. Od onih koji se već oglašavaju na njemu, njih 5,1 odsto potvrdilo je da izdvajaju samo jedan do dva odsto svog oglašivačkog budžeta za digital, a za iduću godinu njih 59,2 odsto najavljuju značajan rast budžeta.
Advertising Age je, u saradnji s kompanijom RBC Capital Markets, krajem novembra i početkom decembra realizovao četvrto veliko istraživanje o odnosu oglašivača prema društvenim medijima. U istraživanju je učestvovala 953 ispitanika iz kompanija, agencija i medijskih kuća, odgovarajući na pitanja o Twitteru.

Kako navodi Advertising Age, prema Twitter-u imaju isti stav kakav su imali i o Facebook-u 2012. godine, kad ga je većina koristila kao marketinški kanal, ali je malo njih na njega stavljalo svoje oglase. Oko 70 odsto anketiranih Twitter trenutno koristi kao marketinški kanal, dok je 80 odsto njih potvrdilo da nameravaju Twitter koristiti u narednih 12 meseci. Njih 46 odsto izjavilo je da su već koristili oglašavanje na Twitter-u, bez obzira na to o kakvom se obliku oglašavanja radilo. Kako pojašnjavaju u AdAge-u to znači da dok oglašivači očito imaju zaposlene ljude, koji se bave društvenim medijima, njihov budžet još ne predviđa oglašavanje na Twitter-u.

Čitaocima Advertising Age-a Twitter je treća najefikasnija oglašivačka platforma, odmah iza Google-a i Facebook-a, a ispred LinkedIn-a, Yahoo-a i AOL-a.

Više informacija o istraživanju pronađite na portalu

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!