Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta možemo naučiti iz 50 hiljada saopštenja za javnost?

SVET – Saopštenje za medije i dalje predstavlja jedan od najčešće korišćenih alata PR stručnjaka. Konačan uspeh ili neuspeh saopštenja zavisi od velikog broja činilaca – od doba dana kada ste saopštenje poslali, preko dana u nedelji, do ažurirane mejl liste koju posedujete. PRdaily uradio je analizu pod nazivom „Šta možemo naučiti iz 50 hiljada saopštenja za javnost?“. Rezultati analize su predstavljeni u infografiku.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!