Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Šta kreativnost znači za odnose s javnošću?

Odnosi s javnošću, kao komunikacijska disciplina, razlikuju se od stereotipnih modela interakcije s publikom. Sada, više nego ikada zavise od razvoja tehnologije i ljudske svesti. Model koji opisuje kreativnost u odnosima s javnošću još uvek je zagonetka.
Ako pitate kupce ili klijente šta zahtevaju od PR profesionalaca, neosporno će prva stvar koju kažu biti da trebaju i očekuju od budu kreativni i da se ta kreativnost odražava u njihovom radu. Stoga, šta označava kreativnost u odnosima s javnošću? Reč kreativnost se često koristi i ima više od hiljadu definicija. Kreativnost je nešto što je jednostavnije prepoznati nego definisati i može se tretirati kao talent, proces ili proizvod, ili može biti prepoznata od strane drugih. Da li je kreativnost impuls, nedefinisana i podsvesno u nama, nasleđena poput onoga što nazivamo nesvesnom automatskom reakcijom?
Prepoznajući da postoji metoda u kreativnom procesu, bilo koji praktičar može poboljšati njenu efektivnost i identifikovati slabosti u lancu. Kako bi pomogao praktičarima odnosa s javnošću da koriste efektivan, opsežan i pamtljiv model u razumevanju i korištenju kreativnog procesa, identifikovaćemo pet trendova u PR poslovanju koji se mogu razviti iz kreativnog slipa:

1. Pričanje priče: Ako želite reći reč, recite je. Nastavite. Postoji razlika između pisanja i pričanja priče. Ako pišete, prvo ćete sesti i razmisliti; ako počnete pričati nećete promišljati dva puta. Priče su pamtljive, može se s njima povezati te su efikasne; to su razlozi zbog kojih su priče kamen temeljac content marketing strategija i programa društvenih medija koje su isprepletene s odnosima s javnošću. Nemojte pričati izmišljene priče, nemojte govoriti laži, nemojte govoriti ono što ne mislite i definitivno nemojte govoriti ono što mislite da drugi žele čuti. Ako ste vešt pripovedač, ispričaćete život, a ne bajku.

2. Razmišljajte u slikama: Ponekad je previše reči za upiti u jednom danu, zapamtiti, ili podeliti. To ne označava smrt reči, već da je video sve pametniji, isplativiji i urednički poželjniji. Osnovna videografija, fotografija i dizajn su važni, kao i sposobnost razvijanja vizualnih koncepata koji će pratiti i ilustrovati poruke. Nisu to sve nove vesti, ali vizualna komunikacija je pristup sadržaju koji bi mogao odvojiti pobednike od gubitnika u suptilnoj borbi kanala za pažnju.

3. Više ljudi može raditi stvari direktno: naučiti kako koristiti kontrolnu ploču društvenih medija kako bi se evaluiralo o čemu ljudi raspravljaju i identifikovali problemi koji se ponavljaju na vašim tržištima. Uključite se u društvene medije i grupe za raspravu iz industrije kako bi se iz prve ruke posmatralo kako teku ideje i deluju razgovori. To je veoma važno jer će se u bliskoj budućnosti PR profesionalci baviti sa sve podeljenijom publikom i uticajima.

4. Gledajte lokalno kao novo globalno: Dok komunikacija s jedne strane postaje sve kompleksnija, s druge je strane gotovo elementarna u svojoj potrazi za jednostavnim, deljivim i „jedan na jedan“ pristupom. PR profesionalci bi se trebali videti u blogovanju, stvaranju sadržaja i content marketinga. PR profesionalci će se morati fokusirati na publiku, razgovor s publikom kao i da se ona proteže kroz različite forme medija.

5. Adaptacija: Sposobnost da se uspe u promenjivim vremenima je deo DNA odnosa s javnošću. Jedina predvidljiva stvar u odnosima s javnošću je promena. Nađite vremena u danu za čitanje, vežbu i učenje. „Odnosi s javnošću nisu postali digitalni, PR je postao društven. Ne možete graditi reputaciju na onome što nameravate učiniti“.

Ceo tekst pročitajte na sajtu PRO.PR.

Autor: Dalibor Jakuš

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!