Šta čeka komunikacijske i marketing stručnjake u 2015.?

Izazov 250215- (136 of 350)U prisustvu više od 150 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija, iz više od 42 agencije i 38 kompanija, uspešno je održan prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015, u organizaciji portala Marketing mreža. Kroz interaktivan sadžaj, učesnici su imali prilike da definišu najveće izazove sa kojima će se ova struka suočiti u 2015. godini.
„Izuzetno smo zadovoljni što je prvi regionalni forum komunikacionionih lidera IZAZOV 2015 naišao na ovakav odziv stručnjaka, što samo potvrđuje koliko nam je razvoj i unapređenje struke i stanja na tržištu svima važno. Često govorimo o izazovima koji nas očekuju u industriji komunikacija i marketinga, a na IZAZOVU 2015 smo imali prilike da zajedno diskutujemo o tendencijama i načinima da se izazovi uspešno prevaziđu“, istakla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i rednica portala Marketing mreža.
Moderator panela „Trendovi – gde smo, a gde želimo da budemo“ i direktor digitalne agencije Pioniri Communications, Ivan Živković istakao je tokom panela da će advertajzing industriju u 2015. godini obeležiti transformacija. „Agencije i klijenti će morati da se transformišu i prilagode izazovima koje donosi digitalno-tehnološka revolucija. Približavanje današnjem kupcu zahteva nove strategije i taktike, relevantnije poruke, nove alate i kanale u potpuno novom vremenskom okviru koji nikada nije bio kraći”, zaključio je Živković.
Izazov 260215- (189 of 284)Da godina neće biti laka ni za velike globalne kompanije potvrdila je i Mirela Micić, marketing i PR menadžer kompanije Mercedes-Benz za Srbiju, Crnu Goru i BiH: “Najveći izazov je uskladiti globalne trendove i tehnologije sa potrebama lokalnog tržišta. Strateški važne pravce potrebno je podrediti očekivanjima krajnjih korisnika u Srbiji tako da idu u korak sa globalnim potrebama, a da budu dovoljno prihvatljivi i pitki krajnjem korisniku. Tehnologija je najveći izazov struke. Potrebno je ispratiti sve nove mogućnosti, a opet biti dovoljno prijemčiv i tradicionalan“.
Da pomaka ipak ima istakao je Mile Banić, media direktor agencije Grey Belgrade: „Uprkos činjenici da je 2014. godina bila prilično neuobičajena, u smislu faktora koji utiču na oglašavanje (vanredni parlamentarni izbori, katastrofalne poplave, pad potrošnje), čini se da smo po prvi put od 2010. godine ostvarili blagi rast investicija u oglašivačkoj industriji u odnosu na prethodnu godinu. Takođe, suočavamo se sa značajnim promenama u konzumaciji medija, što stavlja pred celu industriju zadatak da se puno brže prilagodi, tj. da aktivno podstiče razvoj digitalnih kanala komunikacije kroz unapređivanje istraživanja, servisa, kvaliteta i raznovrsnosti sadržaja“.
Centralne teme prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera bile su usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, stanje na tržištu marketinških komunikacija i medija šest zemalja u regionu, kao i tendere za angažman agencija i očekivanja klijenta od agencija za uloženi novac. Poseban segment foruma bio je posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija kroz interaktivne radionice, a svoje studije slučaja agencijama su predstavile kompanije: Toyota Adria, Henkel Srbija, Microsoft, Knjaz Miloš, Telenor, UniCredit banka, Confluence Property Management (Ušće Shopping Centar), Bambi, Eurobank, hotel Radisson Blu Old Mill i Registar nacionalnog internet domena Srbije.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari