today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta čeka komunikacijske i marketing stručnjake u 2015.?

Izazov 250215- (136 of 350)U prisustvu više od 150 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija, iz više od 42 agencije i 38 kompanija, uspešno je održan prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015, u organizaciji portala Marketing mreža. Kroz interaktivan sadžaj, učesnici su imali prilike da definišu najveće izazove sa kojima će se ova struka suočiti u 2015. godini.
„Izuzetno smo zadovoljni što je prvi regionalni forum komunikacionionih lidera IZAZOV 2015 naišao na ovakav odziv stručnjaka, što samo potvrđuje koliko nam je razvoj i unapređenje struke i stanja na tržištu svima važno. Često govorimo o izazovima koji nas očekuju u industriji komunikacija i marketinga, a na IZAZOVU 2015 smo imali prilike da zajedno diskutujemo o tendencijama i načinima da se izazovi uspešno prevaziđu“, istakla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i rednica portala Marketing mreža.
Moderator panela „Trendovi – gde smo, a gde želimo da budemo“ i direktor digitalne agencije Pioniri Communications, Ivan Živković istakao je tokom panela da će advertajzing industriju u 2015. godini obeležiti transformacija. „Agencije i klijenti će morati da se transformišu i prilagode izazovima koje donosi digitalno-tehnološka revolucija. Približavanje današnjem kupcu zahteva nove strategije i taktike, relevantnije poruke, nove alate i kanale u potpuno novom vremenskom okviru koji nikada nije bio kraći”, zaključio je Živković.
Izazov 260215- (189 of 284)Da godina neće biti laka ni za velike globalne kompanije potvrdila je i Mirela Micić, marketing i PR menadžer kompanije Mercedes-Benz za Srbiju, Crnu Goru i BiH: “Najveći izazov je uskladiti globalne trendove i tehnologije sa potrebama lokalnog tržišta. Strateški važne pravce potrebno je podrediti očekivanjima krajnjih korisnika u Srbiji tako da idu u korak sa globalnim potrebama, a da budu dovoljno prihvatljivi i pitki krajnjem korisniku. Tehnologija je najveći izazov struke. Potrebno je ispratiti sve nove mogućnosti, a opet biti dovoljno prijemčiv i tradicionalan“.
Da pomaka ipak ima istakao je Mile Banić, media direktor agencije Grey Belgrade: „Uprkos činjenici da je 2014. godina bila prilično neuobičajena, u smislu faktora koji utiču na oglašavanje (vanredni parlamentarni izbori, katastrofalne poplave, pad potrošnje), čini se da smo po prvi put od 2010. godine ostvarili blagi rast investicija u oglašivačkoj industriji u odnosu na prethodnu godinu. Takođe, suočavamo se sa značajnim promenama u konzumaciji medija, što stavlja pred celu industriju zadatak da se puno brže prilagodi, tj. da aktivno podstiče razvoj digitalnih kanala komunikacije kroz unapređivanje istraživanja, servisa, kvaliteta i raznovrsnosti sadržaja“.
Centralne teme prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera bile su usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, stanje na tržištu marketinških komunikacija i medija šest zemalja u regionu, kao i tendere za angažman agencija i očekivanja klijenta od agencija za uloženi novac. Poseban segment foruma bio je posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija kroz interaktivne radionice, a svoje studije slučaja agencijama su predstavile kompanije: Toyota Adria, Henkel Srbija, Microsoft, Knjaz Miloš, Telenor, UniCredit banka, Confluence Property Management (Ušće Shopping Centar), Bambi, Eurobank, hotel Radisson Blu Old Mill i Registar nacionalnog internet domena Srbije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!