U vremenu kreativnih industrija, gde inovacija, maštovitost i strast igraju ključnu ulogu, Srbija postaje sve značajniji akter na mapi sveta. Advertajzing agencije iz Beograda kreiraju globalne brendove od nule, radovi naših fotografa su deo kampanja internacionalnih kompanija, dok domaći gejmeri stvaraju neke od najpopularnijih igara širom planete. O tome kako kontinuiranom evolucijom u ovom segmentu srpski talenat već uveliko parira svetskom, ali ga i nadmašuje, diskutovaće sledeći panelisti, zajedno sa moderatorkom Martinom Petrović, Marketing Communications Director, A1 Srbija.
DUŠICA MATIJAŠEVIĆ, Director of Advertising and Strategy, Executive Group – Znanje o strateškom planiranju i advertising-u stiče u prestižnoj Miami Ad School (San Francisko), kao i u poslovnoj praksi. Prethodno je radila kao strateški planer u Energy BBDO u Čikagu, gde je bila deo integrisanih kampanja vodećih kompanija iz različitih industrija: Wrigley, SC Johnson, Bayer, Papermate itd. Svoje bogato internacionalno iskustvo donela je u Executive Group, koje se pokazalo kao dragoceno u vođenju globalnih klijenata.
IGOR SIMIĆ, CEO & Creative Director, Demagog Studio – Po struci filmski režiser i filozof sa Kolumbija univerziteta u Njujorku, a osnivač je gejming start up-a Demagog Studio. Kreator nekoliko video igara, od kojih je Golf Club: Wasteland nagrađivana širom sveta. Na ideju za istu uticao je razvoj tehnologije, kao i Tramp koji se bavio i pravljenjem terena za golf, te doveo do zaključka da ruševine u post-apokaliptičnom svetu mogu biti dobro igralište za bogate, preseljene na Mars. Sa druge strane, Highwater, koju takođe potpisuje studio koji vodi, postaće prva srpska igrica na Netflix-u.
IVAN I BOJAN ZAMUROVIĆ, Founders, Zamurović Brothers – Jedni od najpoznatijih stock fotografa na globalu, koji su pokazali da talenat ne poznaje granice. Njihov zaštitni znak su inspirišuće, bestseler fotografije jarkih boja, koje su bile deo kampanja velikih brendova poput Microsofta, Samsunga, Walmarta, Adidasa i drugih. Na putovanjima se neretko susreću i sa onima koji krase zidove brojnih svetskih tržnih centara, restorana, poslastičarnica. Jedna od najvećih obožavateljki braće Zamurović je i Britni Spirs, koja često objavljuje njihove fotografije na Instagramu.
Kroz razmenu iskustva, kritičkih mišljenja, panelisti će se baviti i prednostima i preprekama domaće kreative, pitanjem da li imidž Srbije utiče na stvaranju predrasuda o našem radu u inostranstvu, kao i koliko je promena načina rada nakon korone izbrisala granice i otvorila put ka svetu.
Koliko je srpska kreativnost vrednovana u svetu i šta to sve mi stvaramo za globalno tržište saznajte na panelu pod pokroviteljstvom agencije Executive Group – МAДЕ ИН СЕРБИА ФОР ТХЕ ВОРЛД: SRPSKI TALENAT ZA SVETSKO TRŽIŠTE, koji će biti održan 2. novembra na festivalu KAKTUS 2023 by Shoppster Srbija. Dovoljno je razloga da ne propustite ovaj dinamični business talk i pridružite nam se na istom. Vidimo se na Kaktusu!