Srbija kao aktivni učesnik u kreiranju svetskih trendova u komunikaciji

Izuzetno me raduje dolazak u Beograd i nastup na događaju „The corporate communication experience 2“, jer ovakvi događaji unapređuju opštu klimu i doprinose da se Srbija brendira kao aktivni učesnik u kreiranju svetskih trendova u oblasti komunikacije, rekao je nekadašnji privatni sekretar princeze Dajane Patrik Džefson, povodom predstojeće konferencije. On je dodao da će mu biti zadovoljstvo da upozna ljude iz oblasti PR-a iz Srbije i sa njima podelim iskustvo u toku svog devetogodišnjeg rada sa princezom Dajanom. Patrik Džefson će, tokom konferencije „The corporate communication experience 2“, predstaviti zlatna načela reputacionog menadžmenta Master klase.
Tokom konferencije, koja će se održati 8. i 9. marta u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu, učesnicima će se predstaviti 20 vrhunskih svetskih stručnjaka iz kompanija Telenor, Microsoft Internetional, Jumeirah Group, National Commercial Bank, Philips, IPSOS, The World Bank.
Nakon uspešno održanog „The corporate communication experience I“, koji je okupio najveće komunikologe 21. veka i propraćen je sa preko tri stotine delegata, među kojima su bili vodeći stručnjaci i direktori najuspešnijih kompanija iz Srbije, P. World nastavlja korak dalje. U kreativnoj radionici agencije „The P. World“ osmišljen je simoličan naziv „Show must go on“ za drugo okupljanje svetskih stručnjaka korporativne komunikacije.
„Nastavljamo revoluciju u oblasti komunikacije. I ovaj put pozvali smo vodeće profesionalce iz oblasti globalne korporativne komunikacije da podele iskustvo i izazove sa kojima su se susretali i trendove koji vladaju na svetskoj sceni. The ‘P. World’ vam sa velikim zadovoljstvom predstavlja drugi u nizu „The corporate communication experience“, kao nastavak priče koju smo započeli prošle godine kada smo organizovali prvi najveći globalni događaj u oblasti korporativne komunikacije na Balkanu. Međutim, to je bio tek početak, sada nastavljamo iznova da pomeramo granice kroz organizaciju ovakvih susreta stručnjaka, koji za nas nisu samo događaj, već više od toga- experience“, rekao je za Marketing mrežu generalni direktor agencije “The P. world” Kosta Petrov.

Platinasti sponzor događaja je Hypo Alpe Adria banka. Zlatni sponzor događaja je Coca-Cola Hellenic. Ekskluzivni medijski prijatelj projekta – dnevne novine Press. Ekskluzivni partner događaja Represent communications. Događaj podržalo Društvo Srbije za odnose s javnošću. Ekskluzivni TV partner – MTV. Medijski prijatelji projekta: Marketing mreža, Infostud, Belgrade in your pocket, Belgrade info box, Radio 3, Na dlanu.com, City, Color press group, Zepter ADS Online Advertising.

Za više informacija u vezi sa konferencijom „The Corporate Communication experience II“ posetite www.thepworld.com.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari