today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Spojili nespojivo!

REGION – Taksi bez vozila i svet bez banaka, Severna Koreja i ska-punk, Gole žene i reklame iz Dubaija… i još mnogo toga. Ukratko, užarene poslovne teme i dobra zabava – to je eksplozivna mešavina koju nudi 8. Weekend Media Festival.

U prostorima stare Tvornice duvana, pod pokroviteljstvom Adris grupe, u Rovinju će se od 24. do 27. septembra odvijati program od kojea će se dimiti na sve strane.

„Često me pitaju kako nalazimo inspiraciju za svaki novi festival. Komunikacije i mediji su toliko dinamično područje, a svet oko nas toliko se brzo menja da inspiracija dolazi sama od sebe. Potrebno je samo osluškivati i okupljati, a kao najbolje mesto za okupljanje svake se godine dokazuje Rovinj. Ovde ćete naći ljude koji imaju šta reći, znaju slušati, puni su ideja i spremni su ih razmenjivati“, poručio je direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.

Ključne teme konferencijskog dela programa su trendovi koji su i u svetu novost, a u regiji jedva poznati. Ključni govornici su ljudi koji osvajaju sasvim nova područja poslovanja i neretko vode bitke protiv snažnih sila državne regulative i monopola. Najjače ime je Anthony le Roux, generalni direktor Ubera za Istočnu Evropu, najbrže rastuće startup kompanije na svetu.

Uz le Rouxa, program Weekenda donosi i druge podjednako intrigantne učesnike, među kojima su Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, Ana Anđelić i Piero Poli iz agencije Havas i bankarski konsultant i digitalni stručnjak Mark Dek. Gosti Weekenda biće i članovi grupe Laibach koja se upravo vratila s turneje po Severnoj Koreji, kao i bivši svetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson, danas globalni direktor humanitarne trke Wings for Life. Na Weekendu ćete moći slušati i Jonathana Hirshona, poznatijeg kao ‘PR gurua iz Silikonske doline’ (titula koju mu je dodelio Business Week).

Turizam uvek budi posebno zanimanje, a ove će godine biti prisutan kroz panel o tome Kakav Mediteran (ne) bi trebao biti, dok će Elizabeth Lane Lawely pojasniti kako sve popularniji gaming može doprineti turizmu i kako ga koristiti u reklamnoj industriji. Mediji kao nezaobilazna tema Weekenda biće prisutni i ove godine, pa ćemo od čelnih ljudi hrvatskih medija čuti kako će novinari pratiti predstojeće parlamentarne izbore. Raspravljaće se i o novinarima i upotrebi društvenih mreža i trebaju li novinari danas još uvek medije.

Još uvek traju prijave za BalCannes i SoMo Borac
BalCannes će četvrtu godinu zaredom, u saradnji Weekenda i Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije. Prijave traju do 10. septembra (balcannes.com). SoMo Borac u svojoj će trećoj godini dodeliti 24 statue printane u 3D tehnologiji za najbolje regionalne digitalne projekte u osam kategorija. Prijave su besplatne i otvorene do 9. septembra (somoborac.com).

Više informacija na http://2015.weekendmediafestival.com/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!