REGION – Taksi bez vozila i svet bez banaka, Severna Koreja i ska-punk, Gole žene i reklame iz Dubaija… i još mnogo toga. Ukratko, užarene poslovne teme i dobra zabava – to je eksplozivna mešavina koju nudi 8. Weekend Media Festival.
U prostorima stare Tvornice duvana, pod pokroviteljstvom Adris grupe, u Rovinju će se od 24. do 27. septembra odvijati program od kojea će se dimiti na sve strane.
„Često me pitaju kako nalazimo inspiraciju za svaki novi festival. Komunikacije i mediji su toliko dinamično područje, a svet oko nas toliko se brzo menja da inspiracija dolazi sama od sebe. Potrebno je samo osluškivati i okupljati, a kao najbolje mesto za okupljanje svake se godine dokazuje Rovinj. Ovde ćete naći ljude koji imaju šta reći, znaju slušati, puni su ideja i spremni su ih razmenjivati“, poručio je direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.
Ključne teme konferencijskog dela programa su trendovi koji su i u svetu novost, a u regiji jedva poznati. Ključni govornici su ljudi koji osvajaju sasvim nova područja poslovanja i neretko vode bitke protiv snažnih sila državne regulative i monopola. Najjače ime je Anthony le Roux, generalni direktor Ubera za Istočnu Evropu, najbrže rastuće startup kompanije na svetu.
Uz le Rouxa, program Weekenda donosi i druge podjednako intrigantne učesnike, među kojima su Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, Ana Anđelić i Piero Poli iz agencije Havas i bankarski konsultant i digitalni stručnjak Mark Dek. Gosti Weekenda biće i članovi grupe Laibach koja se upravo vratila s turneje po Severnoj Koreji, kao i bivši svetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson, danas globalni direktor humanitarne trke Wings for Life. Na Weekendu ćete moći slušati i Jonathana Hirshona, poznatijeg kao ‘PR gurua iz Silikonske doline’ (titula koju mu je dodelio Business Week).
Turizam uvek budi posebno zanimanje, a ove će godine biti prisutan kroz panel o tome Kakav Mediteran (ne) bi trebao biti, dok će Elizabeth Lane Lawely pojasniti kako sve popularniji gaming može doprineti turizmu i kako ga koristiti u reklamnoj industriji. Mediji kao nezaobilazna tema Weekenda biće prisutni i ove godine, pa ćemo od čelnih ljudi hrvatskih medija čuti kako će novinari pratiti predstojeće parlamentarne izbore. Raspravljaće se i o novinarima i upotrebi društvenih mreža i trebaju li novinari danas još uvek medije.
Još uvek traju prijave za BalCannes i SoMo Borac
BalCannes će četvrtu godinu zaredom, u saradnji Weekenda i Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije. Prijave traju do 10. septembra (balcannes.com). SoMo Borac u svojoj će trećoj godini dodeliti 24 statue printane u 3D tehnologiji za najbolje regionalne digitalne projekte u osam kategorija. Prijave su besplatne i otvorene do 9. septembra (somoborac.com).
Više informacija na http://2015.weekendmediafestival.com/