REGION – Splitska agencija Vajt dobitnik je nagrade Golden World Awards for Excellence koju dodeljuje Međunarodno udruženje za odnose s javnošću (IPRA).
Kako kažu u ovoj agenciji, nagrada je stigla kao još jedna potvrda uspešnosti i kvalitete kampanje „Želiš li se menjati za mesto?“ koja je realizovana sa klijentom, gradskom komunalnom firmom Split parking.
Kampanja je pobedu odnela u kategoriji za odnose s javnošću u javnom sektoru, u konkurenciji nekoliko stotina kampanja iz celog sveta, a imala je za cilj osvestiti vozače o važnosti poštovanja propisanih parking mesta za osobe s invaliditetom. Agencija Vajt tako se našla među najvećim i najuspešnijim svetskim agencijama koje su se okrunile najprestižnijom svetskom nagradom u PR industriji koja se dodeljuje od 1990. godine.
Kampanji „Želiš li se menjati za mesto?“ ovo je treća nagrada nakon što je ranije ove godine prepoznala svetska struka okupljena u Evropskom udruženju političkih konsultanata (EAPC) te joj dodelila nagradu Polaris, a čiju je vrednost prepoznala i domaća struka koja joj je dodelila Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ).