REGION – Bled će u julu mesecu već 22. godinu za redom ugostiti svetsku elitu istraživača i praktičara odnosa s javnošću. Ukupno 200 učesnika iz 25 zemalja raspravljaće o temi – Spavajući (s) mediji(ma).
Živimo u svetu medijizacije. Masovni mediji se iz spoja oglašavanja i novinarstva menjaju u splet društvenog, sopstvenog, plaćenog i zarađenog sadržaja. U vreme kada medijskim kućama klecaju kolena, preduzeća i ostale organizacije pretvaraju se u izdavače. Još pre pola veka je u SAD-u na svakog novinara došao po jedan praktičar odnosa s javnošću, dok ih danas na jednog novinara ima pet. Korporativno i tržišno komuniciranje povezuju se i menjaju. Ali u šta? Kako? Zašto? Ovo su samo neka od pitanja kojima ćemo se baviti na 22. međunarodnom simpoziju o istraživanju odnosa s javnošću – BledCom, koji će se održati 3. i 4. jula u Hotelu Golf na Bledu. Ovogodišnji prvi izlagači biće izvršna direktorka Fonda Roberta Boscha Uta-Michaela Dürig iz Nemačke i profesor Piet Verhoeven sa Univerziteta u Amsterdamu.
Ove godine će BledCom prvi put organizovati okrugli sto pod nazivom „Bled pozdravlja Majami“. Pod vodstvom profesora Don Stacksa (Univerzitet u Majamiju), odabrana imena s Međunarodne konferencije o istraživanju odnosa s javnošću (IPRRC), nastupiće na Bledu. Učesnici okruglog stola biće Don Wright (Univerzitet u Bostonu), David Dozier (Univerzitet u San Dijegu), Shannon Bowen (Univerzitet u Južnoj Karolini), Timothy Coombs (Univerzitet u Srednjoj Floridi) i Julie O’Neal (Hrišćanski univerzitet u Teksasu).
Više informacija o konferenciji: www.bledcom.com.