Prvi septembar za mnoge je prvi dan škole, a za kreativnu agenciju Sivo to je dan koji obeležava početak velike kampanje Work&Study za brendove Snickers i Orbit. Sudeći po kompleksnosti projekta, kreativci u agenciji Sivo nisu imali letnji raspust, jer se kampanja realizuje na čak 8 tržišta u saradnji sa 16 influensera. Države u kojima se ostvaruje aktivacija obuhvataju teritorije od Adriatik regije, preko Balkana, uključujući i baltičke zemlje: Srbija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Slovenija, Bugarska, Litvanija, Letonija i Estonija. Razviti i prilagoditi koncept svim zemljama, osmisliti i kreirati sve landing stranice i postići dogovore sa popularnim influenserima na ovim tržištima moguće je samo za iskusne u poslu. Zanimalo nas je ipak šta u agenciji imaju da kažu na pitanje kako to uspevaju.
„Lako. Dobra organizacija je pola posla, a druga polovina je kreativa. Na prvi pogled, Snickers i Orbit su brendovi koji nemaju mnogo toga zajedničkog. Međutim, čim se zađe u njihovu analizu, izdvaja se jedna važna činjenica. U pitanju su proizvodi koje ljudi koriste kada osete nedostatak energije, odnosno pad motivacije. Ideja koja stoji iza kampanje je da podržimo ljude u tim trenucima. Zato smo organizovali konkurs na koji će učesnici moći da šalju svoje načine za prevazilaženje umora i manjka motivacije. Najkreativniji će osvojiti fitnes ili joga treninge sa influenserima i influenserkama u 8 zemalja i na taj način dobiti priliku da unaprede rad na sebi.”
Tako to radi Sivo, a u slučaju da vama ponestane energije pred nove radne pobede, znajte da je konkurs „AKTIVIRAJ UM I TELO” otvoren od 01.09.2023. do 01.11.2023. na stranici www.marsactiv.com.