today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Snažan uspon novih i spori rast starih agencija za digitalni marketing

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za digitalni marketing u Srbiji za 2021. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju Marketing mreža sprovodi poslednjih pet godina.

Agencija HTTPOOL našla se na samom vrhu rang liste po poslovnom prihodu i po neto dobiti. Ova agencija je u 2021. godini zabeležila rast poslovnog prihoda od 166,55%, kao i rast neto dobiti od 162,35%. Httpool je u 2021. uvećao tim za 27,78%.

Na drugom mestu na rang listi, po oba finansijska kriterijuma, drugu godinu za redom, nalazi se agencija WIRELESS MEDIA. Ova agencija zabeležila je u prošloj godini rast poslovnog prihoda od 188,33%, ali i ogroman rast neto dobiti, koji je u 2021. godini iznosio preko 315 miliona dinara (rast od 253,59%), kao i rast broja zaposlenih za 29,27%.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu i na trećem po neto dobiti nalazi se agencija NETCONOMY, koja je osnovana u junu 2020. godine. Ova agencija, između ostalog, nudi usluge Omnichannel Commerce & Experience Management, 360° Customer Insight & Omnichannel Campaigns, kao i full-service za SAP. Poslovni prihod Netconomy prošle godine uvećan je za 106,54%, a neto dobit za 143,15%. Ova agencija je u 2021. imala čak 71 zaposlenog, što je rast od 5,97%.

Četvrto mesto pripalo je agenciji INNOVATIVITY, koja se popela za jedno mesto na rang listi po poslovnom prihodu u odnosu na 2020. godinu. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda od 204,58%, i rast neto dobiti za 19,91%.

SMARTPOINT ADRIA, agencija koja je tokom 2020. godine transformisala svoje poslovanje iz event u digitalnu agenciju, našla se na visokom petom mestu u 2021. po poslovnom prihodu. Ova agencija je prošle godine prihodovala preko 335 miliona, a ostvarila je neto dobit skoro 17,5 miliona dinara. Ova agencija zapošljava 35 ljudi.

Agencija ŽIŠKA zabeležila je rast u 2021. po poslovnom prihodu (15,21%) i pad neto dobiti (38,6%). HOMEPAGE ostvario je, takođe, rast poslovnog prihoda od 2,34% i pad neto dobiti za 77,57%. DEGORDIAN je zabeležio rast poslovnog prihoda od 41,69%, ali pad neto dobiti od 50,58%. Agencija DRIVE zabeležila je pad poslovnog prihoda za 19,96% i rast neto dobiti za 39,14%. Agencija WEBTISE ostvarila je rast prihoda od 24,05% i rast neto dobiti 36,33%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 102 pravna lica koja se primarno bave digitalnim komunikacijama, što je 16 novih agencija u odnosu na 2020. godinu.

Ukupan poslovni prihod agencija za digitalni marketing u 2021. porastao je za 129,42%, a neto dobit za 167,22%. Broj zaposlenih u agencijama za digitalni marketing veći je za 15,45%.

Tržište digitalnog marketinga u Srbiji nastavlja stabilan rast uprkos svim izazovima, što pokazuju i poslovni rezultati agencija koje primarno posluju u ovoj oblasti, kao i broj novootvorenih agencija i rast broja zaposlenih. Iako su, u poslednje dve godine, primetna značajna prestrojavanja na rang listi, s obzirom da neke agencije beleže pad poslovnih prihoda i neto dobiti, ulaganja u digitalni marketing iz godine u godinu sve su veća i značajnija.

Celu tabelu pogledajte na platformi AdNetwork.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!