Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

SKOJ konferencija 14. i 15 aprila u Portorožu!

REGION – Centralna tema 19. slovenačke konferencije o odnosima s javnošću (SKOJ), koju organizuje Slovenačko društvo za odnose s javnošću 14. i 15 aprila u Portorožu, biće saradnja, povezivanje i merenje uticaja komuniciranja, što prožima sve bitne faze komunikacijskog menadžmenta.

Više od trideset uglednih govornika će u okviru šest tematskih panela predstaviti i analizirati najnovije svetske trendove i uticaj odnosa s javnošću, a primere dobre prakse slovenačkih odnosa s javnošću predstaviće brojni slovenački komunikatori.

Zajednička tačka svih šest tematskih panela dvodnevne konferencije je saradnja i povezivanje (intrasourcing i crowdsourcing): povezivanje i digitalno komuniciranje, interno komuniciranje i angažovanost, usaglašenost poslovanja i korporativnog komuniciranja, merenje uticaja komuniciranja, medijske promene i promene medija te pravo na informisanost, mediji i etika u javnom komuniciranju.

Klavs Valskov, direktor brenda General Electric Oil & Gas i predsednik IABC EMENA (evropskog dela Međunarodnog udruženja poslovnih komunikatora) govoriće o ulozi povezivanja internog komuniciranja u intrasourcingu i crowdsourcingu te njegovoj dodatoj vrednosti za poslovanje organizacija. Praktičnu upotrebu nadograđenih barselonskih principa o merenju i vrednovanju komuniciranja predstaviće Ben Levine, potpredsednik Ketchum Global Research & Analytics i član uprave AMEC, Međunarodnog udruženja za merenje i evaluaciju komuniciranja.

O umetnosti digitalnih razgovora koji zahtevaju otvorene organizacije govoriće Thibault Lesénécal, direktor odeljenja za internet komuniciranje u Evropskem parlamentu, gde istovremeno upravljaju s komuniciranjem na 12 digitalnih platformi u 26 jezika. To su samo trojica uglednih stručnjaka koji će obogatiti program ovogodišnjeg SKOJ-a sa svojim iskustvima na različitim područjima komuniciranja.

Na SKOJ-u će biti predstavljene i dobre prakse slovenačkih odnosa s javnošću. Iskustva će sa učesnicima podeliti predstavnici Zavarovalnice Triglav, Danfoss Trate, Telekoma Slovenije, Siemensa, Lidla, Halcoma, Adriatic Slovenice, Si.mobila, i drugih. Prvi dan konferencije Slovenačko društvo za odnose s javnošću razglasiće Primusa, najboljeg komunikatora među slovenačkim menadžerima, i podeliti priznanja Prizma za odličnost izvedenih komunikacijskih programa.

Više informacija pronađite na http://www.piar.si/skoj

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!