Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sit gladnom.

U Srbiji vrlo malo ljudi zna šta je banka hrane. Oni koji su nekada i čuli za nju ne znaju tačno čime se ona bavi, kako funkcioniše i koliko je zavisna od podrške zajednice u kojoj radi. Posledično, ogroman broj građana Srbije ostaje uskraćen za njenu pomoć, jer su njeni trenutni kapaciteti da obezbedi hranu ugroženim grupama otprilike onoliki koliko je ljudi svesno njenog postojanja, i makar sporadično doniraju i pomažu njeno delovanje.

Zato je primarni cilj kampanje bio da skrenemo pažnju javnosti (a pre svega beogradske) na samo postojanje Banke Hrane Beograd i izuzetan značaj ovog udruženja u borbi protiv zastrašujuće velikog problema siromaštva i gladi kod nas.

Ipak sa ciljem da delujemo otrežnjujuće, a ne zastrašujuće, kreirali smo serijal vizuala koji na jadnostavan, faktografski način govore o svrsi i misiji Banke Hrane u sudaru sa veličinom i kompleksnošću problema kojim se bavi.

Kroz 6 vizuala dotakli smo tek nekoliko ključnih aspekata problema siromaštva i gladi sa kojima se Banka Hrane bori svakodnevno:

  • problem zanemarivanja problema gladi koji usporava ili sasvim onemogućava opšti rast i zdrav razvoj jednog društva;
  • stigmatizacija ugroženih ljudi kao “onih drugih”, “onih koji se nisu snašli, nisu umeli ili su negde silno omanuli…”;
  • nedostatak sistematske podrške koja bi omogućila adekvatan rad organizacije i podršku svima kojima je pomoć u hrani neophodna da bi mogli da rastu, ozdrave, uče, rade i nadaju se.

Kampanja je startovala 21. septembra bilbordom koji je za projekat #KampanjaNaDar obezbedila kompanija Alma Quattro, a potom su plasirana još tri bilborda koje nam je vrlo ažurno ustupila Atlantic Grupa.

Podrška u obezbeđivanju neophodnog medijskog prostora za veću vidljivost i domet kampanje nam je od presudnog značaja da bismo od sredine oktobra mogli da govorimo o nekim značajnijim rezultatima. Zato ovim putem pozivamo sve firme i kompanije koje žele i mogu da se uključe u akciju, da nam ustupe ili pomognu u obezbeđivanju OOH, print i digital formata za oglašavanje.

Ova kampanja je mali, početan, a možda i presudan korak u obezbeđivanju neophodne pažnje svih članova naše zajednice. Ideja će biti dobra i velika koliko i odziv pojedinaca i organizacija kojima je upućena. Problem siromaštva i gladi je toliko veliki da samo udruženim snagama povećavamo šansu da sit gladnom poveruje i pomogne.

Tekst napisali: Miloš Sibinović & Vladimir Petrović, kreativni direktori APRIL Studija

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!