today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sit gladnom.

U Srbiji vrlo malo ljudi zna šta je banka hrane. Oni koji su nekada i čuli za nju ne znaju tačno čime se ona bavi, kako funkcioniše i koliko je zavisna od podrške zajednice u kojoj radi. Posledično, ogroman broj građana Srbije ostaje uskraćen za njenu pomoć, jer su njeni trenutni kapaciteti da obezbedi hranu ugroženim grupama otprilike onoliki koliko je ljudi svesno njenog postojanja, i makar sporadično doniraju i pomažu njeno delovanje.

Zato je primarni cilj kampanje bio da skrenemo pažnju javnosti (a pre svega beogradske) na samo postojanje Banke Hrane Beograd i izuzetan značaj ovog udruženja u borbi protiv zastrašujuće velikog problema siromaštva i gladi kod nas.

Ipak sa ciljem da delujemo otrežnjujuće, a ne zastrašujuće, kreirali smo serijal vizuala koji na jadnostavan, faktografski način govore o svrsi i misiji Banke Hrane u sudaru sa veličinom i kompleksnošću problema kojim se bavi.

Kroz 6 vizuala dotakli smo tek nekoliko ključnih aspekata problema siromaštva i gladi sa kojima se Banka Hrane bori svakodnevno:

  • problem zanemarivanja problema gladi koji usporava ili sasvim onemogućava opšti rast i zdrav razvoj jednog društva;
  • stigmatizacija ugroženih ljudi kao “onih drugih”, “onih koji se nisu snašli, nisu umeli ili su negde silno omanuli…”;
  • nedostatak sistematske podrške koja bi omogućila adekvatan rad organizacije i podršku svima kojima je pomoć u hrani neophodna da bi mogli da rastu, ozdrave, uče, rade i nadaju se.

Kampanja je startovala 21. septembra bilbordom koji je za projekat #KampanjaNaDar obezbedila kompanija Alma Quattro, a potom su plasirana još tri bilborda koje nam je vrlo ažurno ustupila Atlantic Grupa.

Podrška u obezbeđivanju neophodnog medijskog prostora za veću vidljivost i domet kampanje nam je od presudnog značaja da bismo od sredine oktobra mogli da govorimo o nekim značajnijim rezultatima. Zato ovim putem pozivamo sve firme i kompanije koje žele i mogu da se uključe u akciju, da nam ustupe ili pomognu u obezbeđivanju OOH, print i digital formata za oglašavanje.

Ova kampanja je mali, početan, a možda i presudan korak u obezbeđivanju neophodne pažnje svih članova naše zajednice. Ideja će biti dobra i velika koliko i odziv pojedinaca i organizacija kojima je upućena. Problem siromaštva i gladi je toliko veliki da samo udruženim snagama povećavamo šansu da sit gladnom poveruje i pomogne.

Tekst napisali: Miloš Sibinović & Vladimir Petrović, kreativni direktori APRIL Studija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!