Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Siniša Waldinger prešao u Bruketa&Žinić OM

REGION – Siniša Waldinger od decembra postao je partner i preuzeo funkciju glavnog kreativnog direktora grupe agencija za tržišno komuniciranje Bruketa&Žinić OM. To je drugo pojačnje za ovu agenciju u samo nekoliko nedelja. Početkom septembra u agenciju je došao i kreativni direktor Dragan Lakićević iz Greya.
Siniša Waldinger u svet tržišnih komunikacija ulazi još 1995. godine u agenciji BBDO Zagreb gde je prešao put od copywritera do kreativnog pa izvršnog kreativnog direktora te člana Uprave zaduženog za kreativnu reputaciju agencije. U svojoj 18 godina dugoj karijeri, Waldinger je radio na brojnim domaćim i međunarodnim brendovima kao štu su Jamnica, Jana, Karlovačka pivovara, Zagrebačka pivovara, VIP, Privredna banka Zagreb, American Express, Pepsi, Wrigley, Dukat, Podravka, HTZ, TDR, Chromos, Dr. Oetker, Henkel, Stipić Interart, Adidas itd. Dobitnik je brojnih domaćih i međunarodnih strukovnih nagrada i priznanja te je bio član mnogih žirija na domaćim i međunarodnim takmičenjima u kreativnoj izvrsnosti.

Povodom dolaska u agenciju Bruketa&Žinić OM Siniša Waldinger je izjavio: „Davor, Nikola i ja smo još davne 1995. godine zajedno sarađivali na jednom malom projektu za Pepsi, tako da se na neki način vraćam na početak karijere. U proteklih desetak godina u B&Ž sam dolazio barem jednom nedeljno da igram PlayStation s Nikolom, a sada se i dalje nameravam igrati, ali svaki dan, kroz zajednički rad. Veselim se što smo nakon toliko godina opet udružili snage i verujem da ću doprineti da Bruketa&Žinić OM, najbolja mala internacionalna agencija na svetu po izboru američkog Advertising Age-a, postane još bolja i da otvorimo nove frontove u izvozu hrvatske kreative u Evropu i svet”.

Istim povodom, Davor Bruketa je rekao: “U grupi agencija Bruketa&Žinić OM želimo okupiti najbolje stručnjake iz cele regije kako bi bili konkurentniji na stranim tržištima na kojima smo već prisutni ili tek nameravamo izaći.”

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!