Šest marketing trendova za 2015. godinu

Client Director u Lime Interactive Ltd, Eoin Mulvihill smatra da će ovih šest trendova biti dominantni naredne godine. Do zaključaka je došao posmatrajući rast ovogodišnjih trendova u marketingu.

1. Povećan broj plaćenih visoko kvalitetnih oglasa na društvenim medijima
U 2015. svi će želeti da povećaju svoju popularnost na društvenim medijima, a za to će morati platiti jer popularnost besplatnih oglasa opada (Facebook je najavio i zabranu iskorišćavanja timelina za neplaćene oglase). Kada brandovi shvate da moraju platiti prostor za oglašavanje biće mnogo pažljiviji u odabiru onoga što postavljaju online. Obratiće pažnju i na Facebook algoritme koji podstiću popularne postove mi promovisaće samo onaj sadržaj za koji veruju da zaista vredi.

2. Kratke podsticajne video forme
2014. godine popularnost kratkih video formi naglo je porasla zahvaljujući Vimeu i Facebooku. Naredne godine, ovaj trend će još porasti, a brandovi će ovu formu koristiti kako bi potrošače preusmerili na zvanične internet stranice ili Facebook profile.

3. Inbound Online Marketing
Promocija sadržaja koji direktno cilja željene potrošače biće sigurno meta najvećeg ulaganja. Napredak u analizama korisničkih podataka i razmumevanje značaja SEO doživeće procvat među mladim menadžerima koji razumeju da je digitalni marketing podjednako značajan koliko i izlog neke radnje.

4. Kvalitet sadržajnog (content) marketinga
Mnoge kompanije su u 2014. plaćale velike sume agencijama kako bi napisale promotivne članke. Međutim, 2015. očekujemo porast sadržaja i za druge platforme. U ovoj godini smo naučili da se mnogo bolji rezultati postižu jednom fotografijom, ilustracijom, infografikom ili animacijom nego pisanim člancima, pritom koristeći jednak broj ljudskih i novčanih resursa.

5. Postajemo mobilni
Mnogi brandovi su promenili svoje prioritete i prvo razmišljaju kako online sadržaj prilagoditi mobilnoj tehnologiji, pa tek onda i desktop računarima. Kako analize postaju sve relevantnije, agencije, brendovi i vlasnici internet stranica postaju svesni da je njihov mobilni promet 40% efektniji od onog na desktop računarima.

6. Pojačan apetit za korisničkim informacijama
Svi prethodno pomenuti trendovi zavise od preciznih analiza korisničkih informacija. Društveni mediji više nisu besplatna platforma za oglašavanje, stoga je jako bitno znati ko su nam ciljani potrošači.
Bitno je razumeti koje društvene mreže koriste određene grupe potrošača, kada i kako ih koriste kako bi znali na koji način i putem kog medija je najefektnije im se obratiti.

Ceo tekst pročitajte na LinkedIn-u.

Autor: Eoin Mulvihill


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari