Srpski medijski stručnjaci će prvi put imati prilike da se bliže upoznaju sa SEMPL konferencijom u sredu 15. oktobra od 16h u prostoru Mikser House u beogradskoj Savamali. Direktorka SEMPL konferencije, Valerija Prevolšek, će predstaviti neke od najboljih medijskih kampanja iz regije, ali i otkriti posetiocima šta ih sve očekuje na ovogodišnjoj SEMPL konferenciji u Portorožu.
Specijalni gost biće Dejan Turk, generalni direktor kompanije VIP mobile u Srbiji, koji će sa Marjanom Novakom, urednikom regionalnog portala Marketimg Magazin, govoriti na temu svojih advertajzing iskustava i svom viđenju savremenog marketinga.
Posetioci SEMPL-a u Beogradu imaće jedinstvenu priliku da u Mikser House čuju: Kako je Dejan inspririsao kreativne agencije da rade bolje, zašto je od medijskih agencija dobijao više od ostalih klijenata? Da li je uopšte čudno da je Simobil osvojio toliko nagrada, ali i kako on vidi marketing i advertajsing u Srbiji.
Na događaju će biti podeljeno i nekoliko kotizacija za ovogodišnju SEMPL konferenciju. Medijski stratezi, kompanije i mediji takođe mogu da nominuju svoje najbolje medijske projekte i osvoje Zlatne semplere u šest takmičarskih kategorija kao i glavnu nagradu Veliki sempler. Učesnici će se za Zlatne semplere boriti u sledećih šest kategorija: A – strateška upotreba medijskog interneta, B – inovativna upotreba komunikacionog kanala, C – najbolja ciljana akcija, D – najbolja iskustvena akcija, E – najbolja upotreba digitalne okoline i F – najbolja akcija na društvenim mrežama. Svi zainteresovani svoje radove mogu prijaviti na: http://www.sempl.si/en/competition/enter-your-work
Ovogodišnji devetočlani žiri vodiće Vesna Beganović, osnivač i direktorka medijske agencije Via Media iz BiH, a osim nje projekte će ocenjivati i Aleksandar Poznanić, direktor marketinga u srpskom preduzeću Jaffa Crvenka, Ivan Stanković, vlasnik i direktor srpske marketinške agencije Communis DDB, Vanja Blumenšajn, suvlasnik i kreativni direktor hrvatske reklamne agencije Señor, Marina Čulić Fischer, izvršna partnerka u hrvatskoj agenciji Dialog komunikacije i glavna izvršna direktorka digitalne agencije Proximity Zagreb, Sašo Dimitrievski, partner u slovenačkoj agenciji Pristop, Polona Javornik, izvršna direktorka medijskih agencija OMG i OMD Slovenija, Aleksandra Kregar Brus, direktorka marketinga u Atlantic Grupi, i Mario Lovrić, izvršni direktor medijske agencije Universal McCann iz Zagreba.