SVET – Coca-Cola je uradila slavnu kampanju sa imenima na bocama, a sada se i Pepsi sprema da ponudi zabavno pakovanje sa PepsiMoji kampanjom, koja će biti pokrenuta na 100 tržišta širom sveta ovog leta. U okviru kampanje na bocama i limenkama pojaviće se Pepsi emotikoni.
Pepsijev glasnogovornik potvrdio je „Say It with Pepsi“ kampanju za Adweek i dodao da će emotikoni biti predstavljeni na ambalaži celokupnog portfolija ovog brenda – Pepsi regular, MAX i diet/light.
Centar za dizajn i inovacije kompanije PepsiCo uradio je stotine PepsiMoji dizajna, koji će se koristiti globalno, ali i koji će biti prilagođeni za lokalna tržišta. PepsiMoji su se najpre pojavili prošlog leta u Kanadi, a zatim i na drugim tržištima, uključujući Rusiju, Tajland i Pakistan. U SAD-u će se pojaviti na leto ove godine.
Više informacija na portalu AdWeek.