Saveti marketinškog gurua Setha Godina

Seth Godin duhovito i ironično ističe da nije dovoljno oponašati tuđe obrasce da bi se postigao uspeh. Ako želite da, poput njega, gradite karijeru u marketingu, morate biti inovativni, obrazovani i posvećeni.

Jedan od onih koji čvrsto veruju da morate biti drugačiji i izdvojiti se iz gomile ako želite da uspete jeste i Seth Godin, svetski poznat marketinški guru. Po njemu, ništa drugo nije važno dokle god stvari radite drugačije. Evo kako ova nesvakidašnja osoba na duhovit način saopštava čime se treba voditi kroz život.

  • Budite autentični. Budite izuzetni. Budite neko koga vredi poznavati.
  • Ako vas nešto plaši, onda može biti dobro da to i probate.
  • Promena gotovo nikad ne omane zato što je došla prerano. Gotovo uvek je razlog upravo to što je došla prekasno.
  • Ako ne možete svoju poziciju da izrazite u osam reči, onda je i nemate.
  • Ako neuspeh nije opcija, isto važi i za uspeh.
  • Odustanite ili budite izuzetni. Prosečnost je za gubitnike.
  • Umesto da se pitate kada će doći sledeći odmor, pokušajte da uspostavite život iz kog nemate potrebu da pobegnete.
  • Posao ne služi da stignete na status kvo. Posao služi tome da izmislite status kvo.
  • Najbolji način da osigurate da ćete nedostajati ljudima kada više ne budete ovde jeste da se zaiuzmete za nešto dok ste tu.
  • Ako ste izuzetni, neotkriveni i nedovoljno cenjeni, onda ste previše velikodušni u svojoj definiciji izuzetnosti.
  • Nigde ne stoji da su Martin Luter King ili Gandi cmizdrili o svojim zaslugama. Zasluge nisu bitne. Bitna je promena.
  • Sigurno je da ideje koje se šire pobeđuju. Ali one koje ostanu nesaopštene uvek gube.
  • Mogu da vam tvrdim samo jedno: lideri nemaju ništa zajedničko.
  • Sve knjige o kreativnosti na svetu neće vam pomoći ukoliko imate neubedljive, vašljive i čak opasno loše ideje.
  • Najbolje čemu sramežljivi mogu da se nadaju jeste da ostanu neprimećeni. Kritika je za one koji se izdvajaju.

Izvor: Telegraf.rs


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari