SVET – Čak oko 40 odsto malih trgovaca ignoriše svoje šanse za povezivanje sa potrošačima u pokretu, navodi se u izveštaju kompanije za digitalni marketing Netsertive.
„Bili smo zapanjeni otkrićem da oglašivači ostavljaju 14 milijardi dolara u ‘besplatnom oglašavanju’, što je otprilike duplo više nego pre tri godine“, navodi u saopštenju Gordon Borrell, CEO kompanije Borrell Associates. „To je zato što kooperativni programi nisu usklađeni s promenjivim potrebama lokalnih oglašivača, posebno u digitalnom svetu.“
Igrači sa tri nivoa prodaje – proizvođači, distributeri i vlasnici prodavnica – već decenijama udružuju sredstva da bi povećali prodaju proizvoda.
Borrell je anketirao 50 velikih brendova i 100 lokalnih trgovaca da bi proverio situaciju u kooperativnom oglašavanju u doba mobilnog marketinga. Istraživanje je pokazalo da samo 12 odsto velikih brendova smatra da im je mobilno oglašavanje važno u strategiji kooperativnog marketinga.
Čak 39 odsto velikih oglašivača navodi da bi voleli kada bi njihovi maloprodajni partneri trošili više novca iz kooperativnog na mobilno oglašavanje.
Iznenađuje podatak da je čak 61 odsto malih trgovaca, koji su učestvovali u istraživanju, navelo su da su njihove web stranice optimizirane za mobilno korišćenje, dok je 29 odsto reklo – ne, a 10 odsto nisu bili sigurni.
Više informacija pronađite na portalu AdWeek.