Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Autentičnost i sloboda izraza, ali i negovanje kritičkog mišljenja. Poseban zadatak svih nas koji se bavimo komunikacijama biće odbrana slobode medija, ali i negovanje partnerskih odnosa sa njima, i to više u kontekstu dostavljanja tačnih informacija, a manje u kontekstu interpretacija istih.“ Nevena Martinović, PR Manager, DNA Communications
„Na globalnom planu će komunikacije (i dalje) sve više da se sele u sferu digitalnog, pa će tradicionalni mediji biti prisiljeni na veću inovativnost. Sadržaji će pritom biti odlučujući. U Srbiji bih pozdravio trend rasta kritičnosti javnosti, koja bi odlučnije reagovala na neozbiljnosti koje se pojavljuju u medijima, pa i kompanijama, agencijama, institucijama…“ Bojan Jelačin, direktor, Pristop
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/