Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Sadržaji će biti odlučujući!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

„Autentičnost i sloboda izraza, ali i negovanje kritičkog mišljenja. Poseban zadatak svih nas koji se bavimo komunikacijama biće odbrana slobode medija, ali i negovanje partnerskih odnosa sa njima, i to više u kontekstu dostavljanja tačnih informacija, a manje u kontekstu interpretacija istih.“ Nevena Martinović, PR Manager, DNA Communications

 

 

 

 

Bojan Jelacin„Na globalnom planu će komunikacije (i dalje) sve više da se sele u sferu digitalnog, pa će tradicionalni mediji biti prisiljeni na veću inovativnost. Sadržaji će pritom biti odlučujući. U Srbiji bih pozdravio trend rasta kritičnosti javnosti, koja bi odlučnije reagovala na neozbiljnosti koje se pojavljuju u medijima, pa i kompanijama, agencijama, institucijama…“ Bojan Jelačin, direktor, Pristop

 

 

Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.

Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!