Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sadržaji će biti odlučujući!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

„Autentičnost i sloboda izraza, ali i negovanje kritičkog mišljenja. Poseban zadatak svih nas koji se bavimo komunikacijama biće odbrana slobode medija, ali i negovanje partnerskih odnosa sa njima, i to više u kontekstu dostavljanja tačnih informacija, a manje u kontekstu interpretacija istih.“ Nevena Martinović, PR Manager, DNA Communications

 

 

 

 

Bojan Jelacin„Na globalnom planu će komunikacije (i dalje) sve više da se sele u sferu digitalnog, pa će tradicionalni mediji biti prisiljeni na veću inovativnost. Sadržaji će pritom biti odlučujući. U Srbiji bih pozdravio trend rasta kritičnosti javnosti, koja bi odlučnije reagovala na neozbiljnosti koje se pojavljuju u medijima, pa i kompanijama, agencijama, institucijama…“ Bojan Jelačin, direktor, Pristop

 

 

Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.

Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!