today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Rumunska kampanja ponizila Engleze?

Kada se zimus prenela vest da Britanci planiraju da sprovedu antiemigrantsku kampanju u Rumuniji i Bugarskoj, čiji moto bi bio: “Ovde vam se neće svideti”, mnogi su se našli povređeni. Rumuni su Englezima uzvratili u mnogo duhovitijem maniru i u svojim dnevnim novinama prikazali svoje viđenje stvari.
Rumunski dnevni list “Gandul” je kao odgovor svakodnevno objavljivao kampanju “Možda nam se ne sviđa Britanija, ali ćete sigurno zavoleti Rumuniju”. Oglas je postavljao na svoju Fejsbuk stranu, a čak je zakupio i strane u nekim nezavisnim engleskim medijima gde je plasirao svoje poruke. Ova kampanja je upravo osvojila glavnu nagradu na “Ad stars”, jednom od najvećih azijskih festivala marketinga.
Dnevni list iz Bukurešta se u jednom od oglasa pita zašto bi bilo ko želeo da ide u Englesku kada u Rumuniji “pola žena izgleda isto kao Kejt, a druga polovina kao njena sestra”. U drugom piše: ”Čarls je ovde kupio kuću 2005. a Hari nikada nije fotografisan go”.
Jedna od duhovitijih poruka je: ”Leto ovde traje tri meseca, ne tri sata”. Ipak, iza smešnih rečenica se krije ozbiljna poruka Britaniji. Rumuni i Bugari sebe doživljavaju kao vredne i obučene radnike koji odlično govore engleski i doprinose razvoju britanske ekeonomije.
– Mi smo poniženi, ocrnjeni i naveli su nas da se osetimo kao građani trećeg reda. Ovo je duhovit, vaspitan odgovor. Hoćemo da pokažemo Britancima da imamo dve važne rezerve: inteligenciju i humor – rekao je direktor “Gandul” izdanja Klaudiu Padanru.
Statistika pokazuje da je skoro milion ljudi iz istočne Evrope došlo u Englesku tokom poslednje decenije. Da bi smanjili priliv emigranata iz tih zemalja, Englezi su objavljivali oglase u kojima su ih upozoravali na restrikcije u socijalnoj pomoći ili deportaciju ukoliko se ne zaposle.

Rečenice iz kampanje:
1. Služimo više vrsta hrane od pite, kobasica, ribe i pomfrita.
2. Naše pivo na točenje je jeftinije od vaše flaširane vode.
3. Ovde Dan zaljubljenih slavimo dva puta – vaš i naš.
4. Naš metro nije inspirisan sardinama. Izvinite sardine!
5. Naši kontrolori leta su videli sneg. I nisu bili impresionirani.
6. Vaša nedeljna renta stana ovde pokriva ceo mesec. Uključeni su i izlasci u pabove.

Izvor: 24sata

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!