Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ringier osniva integrisanu advertising-sales organizaciju u Srbiji

Ringier Axel Springer 1. oktobra pokreće Media Impact Srbija nudiće inovativna rešenja za oglašavanje na srpskom tržištu. Novi prodajni sektor nudiće klijentima integrisano oglašavanje u punom obimu, kao i cross-media usluge sa akcentom na tehnologiji i informacijama.

Nova prodajna organizacija ponudiće nova rešenja i inovativne proizvode u domenu oglašavanja, kao što je native advertising (oglasi integrisani u sadržaj sajta) i web-vide advertising. Njen portfolio čine jaki print in online brendovi, koji stižu do ukupno 2,1 milion jedinstvenih korisnika (Gemius Audience), 1,4 miliona korisnika mobilnih uređaja (Gemius Audience, Google Analytics), kao i 2,3 miliona čitalaca štampanih izdanja (Ipsos Strategic Marketing).

Media Impact Srbija je, nakon Media Impact Polska, druga prodajna organizacija koju je pokrenuo Ringier Axel Springer Media. Kao deo te mreže, ima pristup Dreamlabu, tehnološkom centru Ringier Axel Springer Media sa sedištem u Krakovu, koji nudi najsavremenija tehnološka rešenja za digitalno objavljivanje i oglašavanje.

Media Impact Srbija će voditi Mihailo Ponjavić (Direktor prodaje Media Impact Srbija). Njegov najuži tim čine Snežana Stojsavljević (Rukovodilac prodaje news portfolia), Goran Radulović (Rukovodilac prodaje vertikala i native oglasavanja) i Marko Bogićević (Rukovodilac projektne i specijalne digitalne prodaje).

Mihailo Ponjavić, direktor prodaje Media Impact Srbija: „Budućnost oglašavanja zasniva se na inovacijama i kreativnosti. Media Impact Srbija želi da preuzme vodeću ulogu u ponudi oglasnih rešenja koja na pametan i delotvoran način stižu do potrošača. Ekskluzivan sadržaj naših brendova obezbeđuje savršeno okruženje koje omogućava oglašivačima da stignu do potrošača na najbolji mogući način. Naši klijenti će uskoro biti obavešteni o novoj organizaciji i novim marketinškim mogućnostima koje ćemo nuditi u budućnosti.“

Više informacija na blic.rs

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!