Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Rezultati istraživanje European Communication Monitor 2012

„Uspon društvenih medija, češće susretanje sa etičkim dilemama, kao i složenije biznis okruženje značajno su uticali na razvoj komunikacija u Evropi u prethodnoj godini. Sa druge strane, osećao se sve veći jaz izmedju top menadžmenta i sektora za komunikacije što jeste jedna od najvećih briga komunikacijskih stručnjaka i jedna od ključnih pretnji efikasnoj komunikaciji u budućnosti“, kaže Ljiljana Boljanović, direktorka agencije Pleon Olaf&McAteer, komentarišući rezultate istraživanja Evropskog monitora komunikacija za 2012. Ove godine, u istraživanju je učestvovalo 2.185 komunikacionih strucnjaka iz 42 evropske zemlje uključujuci i Srbiju, a rezultate je danas u Briselu objavila Evropska asocijacija direktora komunikacija (European Association of Communication Directors).
„PR stručnjaci u narednom periodu moraju da se usredsrede na to da pokažu kako se ulaganje u komunikacije isplati, da PR aktivnosti direktno utiču na vrednost brenda, prodaju i poslovni rast. Zato je potrebno da svi što preciznije merimo učinak PR-a i koristimo tehnike evaluacije kako bismo osigurali da više komunikacijskih stručnjaka postanu pouzdani savetnici direktora kompanija i na taj nacin pokažu pravu vrednost komunikacija i povraćaj ulaganja u PR,“ dodala je Ljiljana Boljanovic.
Rezultati istrazivanja sprovedenog u martu 2012. godine pokazuju da:
– 84% ispitanih PR profesionalaca misli da top menadžment ne razume komunikacije;
– 7 od 10 evropskih organizacija/kompanija ozbiljno shvata komunikacijsku funkciju unutar firme i često uključuje komunikacijske stručnjake u sastanke top menadžmenta.
Medjutim, percepcija savetodavnog uticaja komunikacijskih stručnjaka pala je sa skoro 78% iz 2011. godine na manje od 70% u 2012. godini. „Kao agencija, mi se zalažemo za uključivanje precizne PR evaluacije i mernih alata u komunikacijske kampanje. Nije važno da li su u pitanju odnosi sa medijima, interne komunikacije, korporativna i brend komunikacija ili sprečavanje krize – uvek postoji prikladno rešenje za predstavljanje vrednosti PR aktivnosti i za ostvarivanje boljih rezultata i poslovnih rešenja,“ dodala je Ljiljana Boljanović. „Jedan od naših prioriteta je da pomognemo klijentima da kroz bolju korporativnu komunikaciju ostvare bolje poslovne rezultate i postanu pouzdani strateški savetnik menadžmentu kompanije.“
Sa druge strane, učesnici istraživanja veruju da treba više uložiti u obuku na teme kao što su društveni mediji i digitalne komunikacije i, što je zanimljivo, etičke smernice. Ovo poslednje je jos jedan veliki razlog frustracije. Istraživanje pokazuje da se 57% komunikacijskih stručnjaka u Evropi susrelo sa moralno izazovnim situacijama u poslednjih 12 meseci. Da su etička pitanja danas daleko važnija nego pre pet godina, slaže se 77% ispitanika. Štaviše, istraživanje pokazuje da porast uticaja društvenih medija (72%) kao i medjunarodna priroda komunikacija danas čine odnose sa javnošću etički izazovnijim nego ikada (57%).
„Istraživanje je pokazalo da je od 42 zemlje čiji su predstavnici učestvali u istraživanju, u Srbiji najviši procenat, 68% onih koji su se suočavali sa etičkim dilemama u poslu, dok je gotovo 44% odgovorilo da je taj problem imalo više nego jednom u poslednjih 12 meseci. Istraživanje takodje nedvosmisleno govori da strucnjaci u oblasti komunikacija (93%) smatraju da je neophodno postojanje Etičkog kodeksa koje treba da usvoji i uskladjuje sa novim izazovima, pre svega nacionalno strukovno udruženje“, zaključila je Ljiljana Boljanović, direktorka agencije Pleon Olaf&cAteer.

Istraživanje European Communication Monitor 2012 pogledajte OVDE.

 

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!