Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Revolucija u našoj industriji je završena. Digital je pobedio!

Žarko Sakan, predsednik kompanije New Moment New Ideas Company i ambasador Golden Drum festivala, govori koliko su nagrade i festivali važni za kreativnu industriju, kao i kojih pet trendova je ove godine bilo dominantno u Portorožu.

Vaša agencija dobila je nekoliko nagrada na ovogodišnjem Golden Drum festivalu. Šta ove nagrade znače za Vas i koliko su uopšte nagrade važne u kreativnoj industriji?
Srce naše kompanije je kreativnost. Osnovni cilj nam je da ideje sa Balkana predstavimo na globlanoj kreativnoj sceni. Mi imamo “Balkan spirit”, emocije, bliskost, toplinu i radimo u nadrealnim uslovima.
Ljudi sa ovih prostora su veoma telentovani, a neki čak i mnogo talentovaniji od naših kolega sa velikih tržista. New Moment je kompanija tipa pusto ostrvo. Bavimo se idejama, artom i ljudima dok se svi oko nas bave brojevima. Mi stvaramo atmoferu u kojoj kreativnost dostiže svoj pun potencijal. Gradimo platfomu u kojoj ce ideje i ljudi sa Balkana moći da dostignu svetski nivo, zadržavajući balkanski šarm. Drago mi je da i regionalna i svetska scena prepoznaje naše napore i talenat. Nagrade na Kanskom festivalu i Golden Durmu za mene su znak da smo na pravom putu i da treba nastaviti u pravcu ideja i kreativnosti.

unnamhhhedVi ste počasni ambasador Golden Drum festivala. Šta to konkretno znači i koja je uloga ambasadora?
New Moment je kompanija koja posluje u devet država u regiji. Sve više kompanija i klijenata na naša tržišta gleda iz regionalne perspekive. Često dolazi do klasterizacije, jedan hub za više zemalja regiona. Naša tržišta su mala i jedino kao celina možemo napraviti nešto značajno. Zato mislim da je potrebno više saradnje u regionu.
Golden Drum je festival Nove Evrope i 37 zemalja sa ovih prostora mogu da učestvuju u takmičenju. Moja uloga ambasadora Golden Druma je da nastavim saradnju koju moja porodica i kompanija ima sa festivalom već 23 godine. Mislim da je kreativnost važna i da nam treba platforma na kojoj možemo da uporedimo i poboljšamo svoje ideje i tako ih spremimo za globalnu scenu.

U kojoj meri su, po Vašem mišljenju kreativni festivali važni i šta oni znače za našu industriju? Zašto po Vašem mišljenju u Srbiji nije zaživeo ni jedan festival do sada?
Revolucija u našoj industriji je završena. Digial je pobedio. To ne znaci da su tradicionalni mediji gotovi već da više ne fukcioniše tradicionalan način mišljenja. Mi smo se uvek trudili da razmišljamo lateralno i da probleme rešavamo novim idejama. Kompanije više nemaju luksuz rada po ustaljenim šablonima, potrošači više ne reaguju ako im se kaže šta da rade. Čitaju i konzumiraju samo ono što ih interesuje. Zato je naš zadatak da smišljamo interesantne, autentične priče. Svaki festival je dobar način da se priče prepoznaiju, istaknu, nagrade i doteraju kako bi bile još uspešnije.

Možete li da izdvojite pet trendova koji su bili dominantni na ovogodišnjem Golden Drumu?

  • Važan deo uspeha komunikacionih kampanja su autori koji imaju autoritet.
  • Autentične, iskrene priče. Uspešne kompanije koje rade ono što komuniciraju i iskreno veruju u ono što rade.
  • Naša industrija je prošla kroz transformaciju koja je omogućila mnogo uzbudljiviji i direktniji način komunikacije kao i dijalog sa potrošačima.
  • Ljudi žele da bude deo nečeg većeg i da veruju u ideje koje mogu da promenu svet. Kompanije koje menjaju svet i ustaljena pravila dobijaju bitku i ljudi se emotivno vezuju za njihove brendove.
  • Kreativci sa prostora Balkana i Istočne Evrope imaju potencijal i potrebu da izađu iz okvira ovih prostora i ponude svoj kreativni proizvod na globalnoj sceni.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!