Društvo Srbije za odnose s javnošću nagradilo je najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative u 2015. godini, na tradicionalnom, 19. po redu godišnjem PRijemu. Nagrada za Izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija “Srđan Đurić”, uručena je Miloju Sekuliću, osnivaču i direktoru agencije Homepage.
U kategoriji PR agencija godine nagrade su pripale agencijama – Represent Communications, u kategoriji velikih PR agencija i SVA, u kategoriji malih i srednjih PR agencija.
PRiznanje za najbolji komunikacijski projekat osvojile su sledeće Agencije i Kompanije:
Represent Communications je osvojio nagrade za projekte Proslava 10 godina od akvizicije Rosa vode u kategoriji Korporativne komunikacije, nagradu u kategoriji Krizne komunikacije za “Žensku ekspediciju na Himalajima” i u kategoriji Društveno odgovornih projekata za kampanju “Pomažemo da imaju i oni koji nemaju” za klijenta Delhaize Serbia.
Agencija New Moment PR, dobila je tri nagrade: za projekat “Dugme za pomoć” u kategoriji Komunikacija u neprofitnom sektoru, zatim za projekat “Žene u biznisu”, sa kompanijom Banca Intesa i za kampanju “Reci to čokoladom” za klijenta Soko Štark, u kategoriji Brand PR.
Agencija SVA je dobila nagradu za projekat „Biram život“, urađen u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, dok je agencija Home Page dobila nagradu za projekat “My Serbia” za Turističku organizaciju Srbije.
Projekat #FantaSelfie agencije Executive Group nagrađen je u kategoriji Najbolje implementirana međunarodna kampanja.
U kategoriji Korporativne komunikacije za mala i srednja preduzeća, nagradu je dobila agencija Blumen Group za projekat “Ktitor novih ideja” urađen za kompaniju Ktitor.
U kategoriji internih komunikacija, nagradu je dobila kompanija Smart Vision za projekat “Engage Energize Enjoy” za klijenta Adecco Outsourcing.