Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

RENOME – udruženo istraživanje reputacije

Agencija Represent Communications i istraživačka agencija IPSOS Strategic Marketing kreirale su novu uslugu – udruženo istraživanje reputacije pod nazivom RENOME.

Kako se istraživanje sprovodi?
Istraživanje RENOME sastoji se iz tri dela: udruženo istraživanje za nekoliko kompanija iz iste delatnosti, analiza dobijenih podataka i smernice za kasnije upravljanje reputacijom. Istraživanje meri faktore koji utiču na reputaciju, a to su: proizvod, poslovanje, komunikacije i marketing, radno okruženje i društveno odgovorno poslovanje. Ponuda se odnosi na udruženo istraživanje na nivou industrija, svaka kompanija koja učestvuje u istraživanju ostvaruje značajne uštede u budžetu.
Zašto istraživanje i analiza reputacije?
Strateško upravljanje reputacijom postaje sve neophodniji deo savremenog poslovanja. Istraživanja pokazuju da kompanije sa snažnijom reputacijom mogu imati i do 150 odsto veću tržišnu vrednost od onih koji se njom ne bave. U doba brzih komunikacija, snažnog razvoja Interneta i otežanih uslova poslovanja, rizik od urušavanja reputacije nikad nije bio veći, a oporavak može trajati godinama. Kompanije kojima se veruje, lakše ostvaruju nova partnerstva, sklapaju ugovore i dolaze do svojih kupaca, čime ostvaruju bolju zaradu.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!