Agencija Represent Communications i istraživačka agencija IPSOS Strategic Marketing kreirale su novu uslugu – udruženo istraživanje reputacije pod nazivom RENOME.
Kako se istraživanje sprovodi?
Istraživanje RENOME sastoji se iz tri dela: udruženo istraživanje za nekoliko kompanija iz iste delatnosti, analiza dobijenih podataka i smernice za kasnije upravljanje reputacijom. Istraživanje meri faktore koji utiču na reputaciju, a to su: proizvod, poslovanje, komunikacije i marketing, radno okruženje i društveno odgovorno poslovanje. Ponuda se odnosi na udruženo istraživanje na nivou industrija, svaka kompanija koja učestvuje u istraživanju ostvaruje značajne uštede u budžetu.
Zašto istraživanje i analiza reputacije?
Strateško upravljanje reputacijom postaje sve neophodniji deo savremenog poslovanja. Istraživanja pokazuju da kompanije sa snažnijom reputacijom mogu imati i do 150 odsto veću tržišnu vrednost od onih koji se njom ne bave. U doba brzih komunikacija, snažnog razvoja Interneta i otežanih uslova poslovanja, rizik od urušavanja reputacije nikad nije bio veći, a oporavak može trajati godinama. Kompanije kojima se veruje, lakše ostvaruju nova partnerstva, sklapaju ugovore i dolaze do svojih kupaca, čime ostvaruju bolju zaradu.