Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Rekli su o BalCannes-u …

Weekend Media Festival i Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) organizuju BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija, koja će se po prvi puta održati upravo u sklopu ovogodišnjeg Weekend Media Festivala. Agencije iz Srbije, Hrvatske, BiH, Slovenije, Makedonije i Crne GOre mogu na takmičenje prijaviti radove i kampanje koje su objavljene više puta u jednom ili više različitih medija u jednoj ili više zemalja u periodu od 1. maja 2010. do 1. maja 2012., a prijave na BalCannes su otvorene do 15. septembra 2012.

Evo šta su marketinški stručnjaci iz regiona rekli o prvoj reviji najboljih reklamnih agencija BalCannes:

Davor Bruketa (Bruketa&Žinić OM, Zagreb): U Rovinju se okupljaju gotovo svi važniji klijenti iz regije. Mi idemo tamo da im pokažemo šta sve znamo raditi.

Primož Pusar (Pristop, Ljubljana): Globalna standardizacija proizvoda i usluga sve više treba lokalno osmišljene i relevantne komunikacijske USP-ove. Budućnost komunikacije je tako neophodno u traženju lokalnog fokusa koji vuče iz okoline i vraća se sa još više inspiracije, relevantnosti te potrošaču daje osećaj da ga razumemo i poštujemo. Zato mislimo da je BalCannes izvrsna ideja kako deliti iskustva, nadahnuća i znanje u komunikacijski tako kompleksnoj i raznolikoj regiji poput naše.

Sonja Dragojević (Leo Burnett, Beograd): Izuzetno nam je drago što je ideja zaživela na Weekend Media Festivalu i što će se u okviru BalCannesa na jedinstven način okupiti kreativne ideje naše regije.

Velibor Zolak (AMC Communications, Budva): Bio sam u dilemi da li učestvovati na BalCannes-u – budući da nam je ekonomska kriza bitno suzila kreativni prostor, a dolazimo iz male države i male ekonomije. Ipak, verujući da našim produktima ravnopravno učestvujemo u najoštrijoj svetskoj konkurenciji, pozitivno sam razrešio ovu ’hamletovsku’ dilemu. Uostalom, iza Revije stoje Weekend Media Festival i HURA. Za mene je i to dovoljan razlog da učestvujem i podržim ovaj projekat.

Ivica Spasovski (Idea Plus Communications, Skopje): Podržavamo BalCannes inicijativu kao odličan način da pokažemo svoj rad primarno među medijima i oglašivačima regije. BalCannes na regionalnom festivalu je kao predstavljanje vašeg rada bliskim prijateljima, i otvaranje ka vrlo iskrenim i direktnim komentarima. A to je prilika koja se ne propušta.

Vesna Beganović (Via Media, Sarajevo): BalCannes predstavlja priliku za upoznavanje klijenata s agencijama koje rade na lokalnim tržištima dok u isto vreme agencijama nudi nove mogućnosti i saradnju sa drugim agencijama pri stvaranju koncepata za više tržišta. Ova revija mesto je razmene kretivne energije i znanja, ponajviše potencijal koji će podstaknuti razvoj i suradnju.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!