today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Rekli su o BalCannes-u …

Weekend Media Festival i Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) organizuju BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija, koja će se po prvi puta održati upravo u sklopu ovogodišnjeg Weekend Media Festivala. Agencije iz Srbije, Hrvatske, BiH, Slovenije, Makedonije i Crne GOre mogu na takmičenje prijaviti radove i kampanje koje su objavljene više puta u jednom ili više različitih medija u jednoj ili više zemalja u periodu od 1. maja 2010. do 1. maja 2012., a prijave na BalCannes su otvorene do 15. septembra 2012.

Evo šta su marketinški stručnjaci iz regiona rekli o prvoj reviji najboljih reklamnih agencija BalCannes:

Davor Bruketa (Bruketa&Žinić OM, Zagreb): U Rovinju se okupljaju gotovo svi važniji klijenti iz regije. Mi idemo tamo da im pokažemo šta sve znamo raditi.

Primož Pusar (Pristop, Ljubljana): Globalna standardizacija proizvoda i usluga sve više treba lokalno osmišljene i relevantne komunikacijske USP-ove. Budućnost komunikacije je tako neophodno u traženju lokalnog fokusa koji vuče iz okoline i vraća se sa još više inspiracije, relevantnosti te potrošaču daje osećaj da ga razumemo i poštujemo. Zato mislimo da je BalCannes izvrsna ideja kako deliti iskustva, nadahnuća i znanje u komunikacijski tako kompleksnoj i raznolikoj regiji poput naše.

Sonja Dragojević (Leo Burnett, Beograd): Izuzetno nam je drago što je ideja zaživela na Weekend Media Festivalu i što će se u okviru BalCannesa na jedinstven način okupiti kreativne ideje naše regije.

Velibor Zolak (AMC Communications, Budva): Bio sam u dilemi da li učestvovati na BalCannes-u – budući da nam je ekonomska kriza bitno suzila kreativni prostor, a dolazimo iz male države i male ekonomije. Ipak, verujući da našim produktima ravnopravno učestvujemo u najoštrijoj svetskoj konkurenciji, pozitivno sam razrešio ovu ’hamletovsku’ dilemu. Uostalom, iza Revije stoje Weekend Media Festival i HURA. Za mene je i to dovoljan razlog da učestvujem i podržim ovaj projekat.

Ivica Spasovski (Idea Plus Communications, Skopje): Podržavamo BalCannes inicijativu kao odličan način da pokažemo svoj rad primarno među medijima i oglašivačima regije. BalCannes na regionalnom festivalu je kao predstavljanje vašeg rada bliskim prijateljima, i otvaranje ka vrlo iskrenim i direktnim komentarima. A to je prilika koja se ne propušta.

Vesna Beganović (Via Media, Sarajevo): BalCannes predstavlja priliku za upoznavanje klijenata s agencijama koje rade na lokalnim tržištima dok u isto vreme agencijama nudi nove mogućnosti i saradnju sa drugim agencijama pri stvaranju koncepata za više tržišta. Ova revija mesto je razmene kretivne energije i znanja, ponajviše potencijal koji će podstaknuti razvoj i suradnju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!